تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

ترس رئیس جمهور از دست‌های پشت پرده +فیلم

رییس دولت دوازدهم تاکید کرد: من می ترسم پشت پرده دستی در کار باشد که بخواهند مردم را از انتخابات مایوس کنند و به مردم بگویند کجا می روید؟ چه کسی را می‌خواهید انتخاب کنید؟ اراده دست ما است نه دست شما، شما مردم کاره ای نیستید بنابراین نگذاریم که چنین فکری پشت پرده توسعه پیدا کند.

رویداد۲۴ روحانی در جلسه هیئت دولت امروز گفت: عنوان ریاست جمهوری غیر از فرد است و کسی حق ندارد این عنوان را تخریب کند. می‌ترسم دست‌هایی پشت پرده باشد که بخواهند مردم را از شرکت در انتخابات مایوس کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
آذربایجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
اقای روحانی با این تورم وحشتناک و نایاب شدن رزق معمول مردم و شیوع کرونا و مهمتر ازونها حوادث بنزینی سال گذشته که کوچکترین احترامی به نظر مردم گذاشته نشد و بنزین ظالمانه 3 برابر شد و اینکار موجب اغتشاشات و سرکوب گسترده در کل کشور شد و همچنین بیکاری و مغبون شدن خیلیها در دادگستریها به طرق مختلف افزایش جریمه های رانندگی و مالیات و عوارض راهها و... موجب خواهند شد امار رای دهنده ها به زیر 20 درصد برسه مخصوصا که مردم از هر دو جبهه اصلاح طلب و اصولگرا نا امید شدند و این جنگ زرگری فکر نکنم خریدار داشته باشه هر کسی هم بیاد بحال مردم فرقی نخواهد داشت و این تورم یار همیشگی ایرانیان خواهد بود
دست های پشت پرده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
0
آقا روحانی ناراحت نباش فوش ها رو فقط ب شخص شما میدن نه به آدمای دیگه خیالت راحت حرص نخور اصلا!!!
نظرات شما
پیشخوان