تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
عضو شورای عالی بورس خبر داد

پیگیری جدی سازمان بورس برای برخورد با کانال‌های بورسی تلگرام

عضو شورای عالی بورس با اشاره به برخور قاطع سازمان با متخلفان و دارندگان شبکه های اجتماعی و موسسات غیر قانونی،گفت: مقصر اصلی زیان سهامداری که با اطلاعات این شبکه ها خرید و فروش می کند خود فرد است که بدون بررسی اعتماد می کند.
رویداد۲۴مصطفی حقیقی مهماندار، در مورد شبکه های مجازی از جمله کانال های تلگرامی و تأثیرات آن بر روی بازار سرمایه اظهار داشت: اکثر این شبکه ها و کانال هایی که وجود دارد غیر قانونی و بدون مجوز هستند بنابراین سازمان بورس نیز به شدت پیگیر این موضوع بوده و در صورت مشاهده و قطعی شدن تخلفی در این زمینه به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

وی با  بیان اینکه مردم نباید به این شبکه ها اعتماد کنند،گفت: وقتی موسسه ای اقدام به تبلیغ و تحلیل می کند بنابراین ابتدا باید در برخورد با شبکه ها و موسساتی که آنها را نمی شناسیم از داشتن مجوز رسمی آن مطمئن شویم و در صورت غیر مجاز بودن، به محض اینکه سازمان متوجه شود،برخورد لازم صورت می گیرد.

به گفته حقیقی؛ در زمینه شبکه ها و موسسات غیر معتبر، بازار سرمایه نیز باید اطلاع رسانی کامل و دقیق انجام دهد تا سطح آگاهی مردم بیشتر شود و در مقابل اگر کسی نپذیرفت باید بدانند که مقصر خوشان هستند که به توصیه های نهاد مربوطه گوش نداده اند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: کانال ، تلگرام
نظرات شما
پیشخوان