تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
گزارش رویداد۲۴ به بهانه به راه افتادن موج تازه تخريب اصلاح‎طلبان

«آمد نيوز» با تعريف و تخریب «محسنين» اصلاحات به دنبال چيست؟

كانال مرموز و مشكوك آمدنيوز اين روزها با مشوش كردن اذهان عمومي به دنبال گرفتن ماهي خود از آب گل‌آلود انتخابات شوراهاي شهر و روستا است.
رویداد۲۴-  كانال مرموز و مشكوك آمدنيوز اين روزها با مشوش كردن اذهان عمومي به دنبال گرفتن ماهي خود از آب گل‌آلود انتخابات شوراهاي شهر و روستا است.

اين كانال تلگرامي بی‌هویت در روزهاي گذشته در اقدامي قابل‌تأمل ابتدا از محسن هاشمي فرزند فقيد آیت‌الله هاشمي حمايت می‌کند و در ادامه بلافاصله اقدام به تخريب محسن مهر علیزاده ازجمله نامزدهاي اصلاح‌طلبان در شوراي شهر تهران كرد.

رفتار پرخطر اين شبكه معاند در ايجاد يك فضاي دوقطبی ميان «محسنين» اصلاحات، حاكي از سناريو از قبل طراحی‌شده است و از آن بوي سياست كثيف انگليسي به مشام می‌رسد!

استراتژي اين كانال ضدانقلاب ابتدا حمايت از محسن هاشمي است كه درنهایت با ايجاد حساسيت براي دستگاه‌های امنيتي باعث حذف او از رقابت انتخاباتي شود و از طرفي پروژه تخريب محسن مهر علیزاده را كليد زده است و با طرح موضوعات خلاف واقع و غیرواقعی عاملي باشد تا هويت سياسي او نزد افكار عمومي تخريب شود.

ازجمله ادعاهاي غیرواقعی اين كانال تلگرامي كه در دروغ‌پردازی شهره عام و خاص شده است «نسبت فاميلي ميان مهر علیزاده با سعيد طوسي» است. ادعايي دروغيني كه پیگیری‌های ما حكايت از آن داشت كه به‌هیچ‌وجه صحت ندارد و یک‌بار ديگر بی‌اعتبار بودن اخبار آمد نيوز را اثبات كرد.

طرح اين ادعاي دروغين خود گواه آن است كه اين كانال تلگرامي بی‌هویت تمامي اخبار و ادعاهايش از همين جنس است و براي مطلع جلوه دادن خود هر دروغي را راست جلوه می‌دهد تا به اهداف شوم خود جامه عمل بپوشاند كه اصلی‌ترین آن جدا از تخريب نهادهاي قانوني و انقلابي نظام، ايجاد شكاف و اختلاف ميان اصلاح‌طلبان و جريان اعتدال‌گرا است.

بر اين اساس بايد نه محسن هاشمي با تعريف اين شبكه معاند خوشحال و مسرور و نه محسن مهر علیزاده از تخریب‌ها مكدر و دلسرد شود. چراکه امروز مردم ايران آگاه‌تر از هر زمان ديگري می‌توانند تشخيص دهند كه اين تعريف و تخریب‌هاي رسانه‌های بی‌هویت ريشه در چه دارد.  

بنابراين آنچه قدرت بی‌بدیل اصلاحات در روزهاي ياس و نااميدي اصولگرايان در رقابت‌های انتخاباتي سال آينده از رياست جمهوري گرفته تا شوراي شهر و روستا است نه رقابت و تقابل‌های درون جناحي بلكه در رفاقت و تفاهم‌های درون جرياني ميان "محسنين" (هاشمي و مهر علیزاده) است.

به اميد روزي كه با حضور، همكاري و همراهي «محسنين» اصلاحات به سمت شورا و شهرداري پاك، متخصص و متعهد برويم.

محمد حيدري، مدير مسوول رویداد۲۴ 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان