تاریخ انتشار: ۲۳:۱۳ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴

واکنش ستاد "خبرگان مردم" به انگلیسی خواندن فهرست انتخاباتی

رویداد24- پیرو تخریب های گسترده فهرست خبرگان مردم توسط برخی رسانه ها، روابط عمومی ستاد خبرگان مردم با انتشار اطلاعیه ای نسبت به این تخریب‌ها واکنش نشان داد.
به گزارش خبرآنلاین، در متن این بیانیه آمده است:

در آستانه انتخابات دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، متاسفانه وبرخلاف شونات این مجلس، شاهد تخریب گسترده فهرست خبرگان مردم که با حضور خود ورقابتی کردن انتخابات موجب پرشور شدن فضای کشور شده است می باشیم، یکی از مهمترین محور های این تخریبها متهم کردن این لیست به حمایت شدن از سوی رسانه های بیگانه شده است. اگرچه بدیهی است که دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور محکوم ومطرود است، در این راستا نکات ذیل به استحضار مردم شریف ایران می رسد:

1- رسانه های بیگانه از ابتدای انقلاب اسلامی، بدنبال اختلاف افکنی در میان صفوف انقلابیون ومردم بوده اند، بنابراین دامن زدن به این موضوع برای تخریب رقیب ، بازی کردن در سناریوی رسانه های بیگانه است. چگونه است که طی 37 سال گذشته، همواره مرز بین نیروهای داخلی و بیگانه حفظ گردیده و مردم براساس منافع ملی و استقلال کشور تصمیم گرفته اند، و اکنون بیکباره این تصور القا می شود که مردم فهمیم وانقلابی ایران بدنبال .خط رسانه های بیگانه حرکت می کنند؟، آیا این بزرگنمایی رسانه های بیگانه در جهت ایجاد تفرقه و وحدت شکنی در جامعه نیست؟

2- اگر بپذیریم تاثیر رسانه های بیگانه در داخل کشور افزایش یافته است ، مقصر اصلی این موضوع چه افرادی هستند؟، ایا کسانی که با سواستفاده سیاسی وجناحی از صداوسیما، اعتماد عمومی به رسانه ملی را کاهش داده و مخاطب و اثرگذاری رسانه‌های بیگانه را افزایش داده‌اند، نباید پاسخگو باشند؟، و چرا با وجود این موضوع بازهم بر طبل سواستفاده جناحی کوبیده می شود تا به رسانه های بیگانه خدمت شود.

3- آیا مجازیم فقهایی که صلاحیت انها توسط شورای محترم نگهبان تایید شده و در میان آنان ، چهره های شاخصی که از نزدیکترین یاران امام راحل و رهبری واز بنیانگذران نظام جمهوری اسلامی ومورد تایید اساتید حوزه های علمیه ، علمای بزرگ و شخصیتهای برجسته نظام انان را مورد حمایت قرار داده اند، اینگونه مورد توهین قرار داده وبزرگترین تبلیغ را برای بیگانگان انجام دهیم که این شخصیتهای برجسته را مرتبط با انها بنماییم سخن گفتن از لیست رسانه‌های بیگانه، بزرگترین جفا به اسلام، نظام و ارکان آن نیست ؟

4- آیا تظاهر رسانه های بیگانه به مخالفت یا موافقت با موضوعی، نعلی وارونه در جهت بهره برداری جناحی رقبا برای تخریب فهرست خبرگان مردم و رقابتی شدن انتخابات نیست؟، اگرچه اطمینان داریم که در سال همدلی و همزبانی دولت وملت، مردم شریف ایران، تحت تاثیر این گونه تخریب‌ها وتبلیغات قرار نگرفته و با تشخیص صحیح خود حماسه ای دیگری خلق خواهند کرد.

5- رسانه های بیگانه با پی بردن به پشتوانه مردمی فهرست خبرگان مردم، با شیطنت می‌خواهند موج سواری کرده و این محبوبیت را به خود نسبت دهند، چرا برخی افراد در این بازی، به موج سواری بیگانگان دامن می‌زنند.

6- طبق منویات رهبر معظم انقلاب، جهت گیری همه مردم ، شخصیت‌ها و مسئولان در این انتخابات باید بر حفظ وحدت، افزایش مشارکت مردمی و رقابتی کردن انتخابات باشد و فهرست خبرگان مردم که در این مسیر با قوت به حرکت خود ادامه می دهد از رسانه ها و گروههای سیاسی می خواهد که عرصه وزین ودارای حرمت مجلس خبرگان را به تخریب وهتاکی و افترا الوده ننمایند و با استفاده از این فرصت بر همدلی، حفظ اخلاق و وحدت تاکید کنند.
نظرات شما
پیشخوان