تاریخ انتشار: ۲۳:۰۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴

حمایت جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران از کاندیاتوری لاریجانی در قم

جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران در بیانیه ای ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از کاندیداتوری علی لاریجانی برای حضور در مجلس از حوزه انتخابیه قم حمایت کرد.
رویداد24- جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران در بیانیه ای ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از کاندیداتوری علی لاریجانی برای حضور در مجلس از حوزه انتخابیه قم حمایت کرد.

در این بیانیه آمده است :ملت بزرگ ایران بار دیگر در آستانه انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است . انتخاباتی که تاکنون در کنار انتخابات دیگر، یکی از مولفه های ضامن تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است. بدیهی است که استکبار جهانی وضدانقلاب این انتخابات را ابزاری برای ارزیابی خود برای پایبندی  مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دانند. الحمد الله ملت بزرگ ایران همواره با حضور پرشور در پای صندوق های رأی امید آنان را مبدل به یأس نموده اند و انشاالله در این انتخابات نیز با حضور گسترده بار دیگر پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان می دهند و امید دشمنان را ناامید می کنند.

از سوی دیگر یکی از عوامل پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی ایران اصل ولایت فقیه و رهبری داهیانه حضرت امام (ره) در گذشته و در حال حاضر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) است . این اصل می طلبد که همه اقشار ملت ایران از جمله گروه ها، احزاب و طیف های سیاسی هماهنگ با رهبری حرکت نمایند. هماهنگ با رهبر بودن به این معنا است که نباید جلوتر از رهبری حرکت کرد و نه عقب افتاد. در طول عمر پر برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شاهد کندرویها و تندرویهایی فراوانی بوده ایم که از این ناحیه متأسفانه ضربه های سنگینی به نظام وارد شده است.

اکنون در این انتخابات نیز شاهد آنیم که این ناهماهنگی ها در حال بروز است که از جمله آنها می توان به روند انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم اشاره نمود. علیرغم آنکه روحانیت معزز و معظم قم چون جامعه مدرسین، جناب آقای دکترلاریجانی را به عنوان نامزد اصلح برگزیده است متأسفانه، برخی گروهها مسیر دیگری را در پیش گرفته اند.

جناب آقای دکتر لاریجانی در دو دوره ریاست خود در مجلس شورای اسلامی نشان داده است که با در پیش گرفتن مشی هماهنگ با رهبری، از افراط و تفریط هایی که می توانست در این جایگاه مهم منجر به ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی گردد جلوگیری نماید.

براین اساس جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران ضمن دعوت مردم عزیز و بزرگوار ایران به حضور در انتخابات بخصوص قشر فرهیخته دانشگاهی و حوزوی، جناب آقای دکتر لاریجانی را به عنوان نامزد اصلح و کاندیداهای مورد تایید ایشان در حوزه انتخابیه قم اعلام واز لیست جامعه مدرسین حمایت می نماید.

امیداست انشاالله ملت ایران با حضور گسترده خود نمایندگانی دانا، بصیر و امین و  هماهنگ با منویات مقام معظم رهبری را برگزیده و مسیر حضور آنان را برای جلوگیری از افراط و تفریط در مجلس شورای اسلامی هموارکنند. 

 منبع :وکیل ملت:                                                                                     
نظرات شما
پیشخوان