تاریخ انتشار: ۲۱:۲۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

یک کشته و 45 مجروح در 137 حادثه چهارشنبه سوری


رویداد24-شمار حوادثی که تا ساعت 20 امشب به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران گزارش شد به 134 مورد آتش سوزی و 3 حادثه انفجار ناشی از ترقه بازی رسید که 18 مورد آن آتش سوزی در منازل، 26 مورد آتش سوزی فضای سبز، 32 مورد آتش سوزی ضایعات، 41 مورد آتش سوزی سطل زباله، 11 مورد آتش سوزی وسیله نقلیه و نیز 10 مورد سایر اماکن بوده است.

در جریان 3 حادثه انفجار ترقه در 3 نقطه از شهر تهران 9 نفر شامل 5 زن و 4 مرد دچار آسیب دیدگی جسمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

20:21 / کشته و 45 مجروح تا این لحظه

انفجار مواد محترقه تا این لحظه 45 مجروح و یک  کشته در  کل کشور به جای گذاشته است.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: تاکنون 45 نفر در اثر انفجار مواد محترقه در کشور مصدوم شده‌اند که از این تعداد 40 نفر مرد و 5 نفر زن هستند.

وی اظهار کرد: 26 مورد سوختگی از ناحیه دست، صورت، چشم و سرو گردن است.

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به اینکه یک مورد وضعیت سوختگی وخیم گزارش شده است که آسیب‌های جدی در نواحی سر و صورت داشته است، افزود: در حال حاضر این بیمار در حال مداوا است و تا 3 ساعت دیگر می‌توان راجع به وضعیت وی اظهار نظر کرد. 

سخنگوی اورژانس افزود:  23 مورد استفاده از مواد محترقه  و 7 مورد نارنجک دستی  گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنان بیشترین استان‌های درگیر تهران و فارس هستند.

20:17 / انفجار انبار در شهر ری

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار انباری در شهر ری خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: ساعت ۳۰: ۱۹ عصر امروز این حادثه به ما اعلام شد که آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در انباری ۱۵ متری واقع در پشت بام ساختمانی ۴ طبقه انفجاری رخ داد که باعث شکسته شدن شیشه‌ها و درب و پنجره‌ها شد و البته قسمتی از مواد محترقه موجود در انبار منفجر نشد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه همکاران ما مواد محترقه عمل نکرده را جداسازی کردند، خاطرنشان کرد: ما در این محل مصدومی مشاهده نکردیم، اما بنا به گفته افراد حاضر در محلی دوجوان ۱۷ و۱۸ ساله در محل حادثه حضور داشتند که توسط مردم به اورژانس ارجاع شدند که این موضوع مورد تایید ما نیست.

ملکی تصریح کرد: علت این حادثه هنوز برای ما مشخص نیست، اما محرز است که در محل حادثه فرد یا افرادی وجود داشته‌اند که این موضوع منوط به تایید حضور دوجوان یاد شده در محل حادثه است.

20:09 / مصدومیت 17 نفر در تهران

سخنگوی اورژانس تهران از مصدومیت 17 نفر تا این لحظه خبر داد.حسن عباسی (سخنگوی اورژانس تهران) در گفت‌وگو با  ایلنا با اشاره به انتقال مصدومان به بیمارستان‌ گفت: 2 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

وی ادامه داد: تا این ساعت مصدوم بدحال در تهران در تهران نداشته‌ایم.

سخنگوی اورژانس تهران اظهار کرد: بیشترین نواحی سوختگی در ناحیه‌های دست، پا، چشم و صورت بوده است.

وی ادامه داد: میانگین سنی سوختگی‌ها در تهران بین 10 تا 30 است.

 

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
0
1
مرده شور این سنت و فرهنگتونو ببرن که اینقدرم احمقانس که شب سه شنبه برگزار میشه ولی اسمش چهارشنبس.
نظرات شما
پیشخوان