کد ویدیو
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

ببینید| بگومگوی خبرنگاران و سخنگوی دولت بر سر اینترنت پرو

سخنگوی دولت گفت: نگاه دولت بر مخالفت با هرگونه تبعیض است و برخورداری از اینترنت را حق همه مردم می‌داند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
0
2
خانم محاجری درست شده برای ماله کشی ها ملیونهاشهرونداززندکی وکارودرامادساقط شدن ودولت پزشکیان فقط باگفتاردرمانی وتدارکچی بودن ملت رابدبخت ومستاصل کرده است ورسانه هاهم شعام انجایشان راکشیده تااعتراض نکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
0
3
جنگ ۴۷ ساله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
0
4
خدا لعنتتون کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
0
0
طبق نظر اینا اینترنت ارزون امنیت مردم رو به خطر میندازه اما اگر بابتش مبلغ هنگفتی بگیرن دیگه امنیت مردم در خطر نیست برای سیمکارت سفیدها هم که اصلا شرایط جنگی نیست اونا تو یه کشور دیگه هستن. اندکی شرافت بد نیست
نظرات شما
captcha