دلمان خوش است که جواب حملات آمریکا را با زدن کشورهای عربی میدهیم . خب چه فایده . دوباره باید پول بدن به آمریکا تا بازسازی بشه . تازه الان امارات بسیار به اسرایی نزدیک شده . واقعا جنگ با ترامپ اشتباه است . باید غنی سازی را تعطیل کنیم و با دلارهای آزاد شده کشور را آباد کنیم . این مسیری که داریم میریم فقط منجر به نابودی خواهد شد .
خیلی عجیب است که در دو بار حمله وحشیانه آمریکا و اسراییل به ایران حتی یک اصلاح طلب زخمی نشد . حتی کلی بچه مدرسه ای و هلال احمر و رفتگر شهید شد ولی یک موشک به خانه یک اصلاح طلب نخورد . آیا این اتفاقی است ؟؟؟