آقای پزشکیان
اینا ۴ سال وقت داشتن برا جام جهانی. گرفتن مساوی جلو تیم ۱۰ نفره اونم بلژیک با کیفیت فنی ضعیف فعلی نه تنها تشویق نداره بلکه نیازمند توبیخ هم هست.
تورو به جدت قبل پست گذاشتن امار فنی بازی رو یه نگا بانداز ببین چقد عقبیم.
تورو به روح خانومت پول ملت و نریز تو حلقوم اینا
اینا ۴ سال وقت داشتن برا جام جهانی. گرفتن مساوی جلو تیم ۱۰ نفره اونم بلژیک با کیفیت فنی ضعیف فعلی نه تنها تشویق نداره بلکه نیازمند توبیخ هم هست.
تورو به جدت قبل پست گذاشتن امار فنی بازی رو یه نگا بانداز ببین چقد عقبیم.
تورو به روح خانومت پول ملت و نریز تو حلقوم اینا