تاریخ انتشار: ۲۱:۳۸ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷

ملی پوشان بدمینتون به فینال مسابقات غرب آسیا راه یافتند

ملی پوشان بدمینتون ایران با پیروزی برابر حریفان خود به دیدار فینال قسمت یک نفره دختران و پسران مسابقات قهرمانی غرب آسیا راه یافتند.
ملی پوشان بدمینتون به فینال مسابقات غرب آسیا راه یافتند
رویداد۲۴ دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات بدمینتون غرب آسیا رده سنی زیر 15 و 17 سال امروز (شنبه) در سالن بدمینتون شهر بیروت برگزار شد و ملی پوشان ایران با پیروزی برابر حریفان غرب آسیا در قسمت یک نفره پسران و دختران به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافتند.
در رقابت های رده سنی زیر 15 سال پسران محمد زرچی در قسمت یک نفره مرحله نیمه نهایی به مصاف بدمینتون باز سوریه رفت و این دیدار را با نتیجه 2 بر صفر به سود خود خاتمه داد و به دیدار فینال راه یافت.
در این رده سنی علی حیاتی دیگر ملی پوش بدمینتون ایران در مرحله نیمه نهایی پسران به مصاف بدمینتون باز سوریه رفت و توانست این بازیکن را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و راهی دیدار دیدار فینال شود.
همچنین در رقابت های رده سنی زیر 17 سال پسران شایان رضا ربابی در مرحله نیمه نهایی قسمت یک نفره به دیدار بدمینتون باز عراق رفت و توانست وی را با نتیجه 3 بر یک بر صفر شکست دهد و راهی دیدار مرحله نیمه نهایی شود.
نیما رستم پور دیگر ملی پوش بدمینتون ایران نیز در مسابقات رده سنی زیر 17 سال و در مرحله نیمه نهایی این پیکارها به مصاف بدمینتون باز عراق رفت و توانست این دیدار را با نتیجه 2 بر صفر به سود خود خاتمه دهد و راهی دیدار فینال شود.
در رقابت های یک نفره دختران رده سنی زیر 15 سال فاطمه بابایی برابر بدمینتون باز دختر سوریه بازی کرد و این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود فاطمه بابایی خاتمه یافت و وی نیز راهی دیدار مرحله نهایی شد .
فاطمه مونس خواه دیگر ملی پوش بدمینتون این رده سنی ایران در مرحله نیمه نهایی قسمت یک نفره دختران به مصاف بدمینتون باز دختر سوری رفت و توانست وی را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و به مرحله نهایی راه یابد.
کیمیا آزادواری دیگر ملی پوش بدمینتون رده سنی زیر 17 سال ایران در قسمت یک نفره دختران و در مرحله نیمه نهایی این مسابقات برابر حریف اردن خود با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.
همچنین یگانه تفریشی دیگر ملی پوش بدمینتون ایران در رده زیر 17 سال دختران و در مرحله یک نیمه نهایی این پیکارها به مصاف بدمینتون باز دختر سوری رفت و توانست وی را شکست دهد و به مرحله نهایی رقابت های یک نفره دختران راه یابد.
مسابقات بدمینتون قهرمانی غرب آسیا رده های سنی زیر 15 و 17 سال در روزهای شانزدهم تا هجدهم شهریور ماه جاری با حضور بدمینتون بازان این قاره کهن در سالن بدمینتون شهر بیروت(پایتخت لبنان) برگزار می شود.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان