تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
چرا وسط زمین موبایل در دست گرفت؟

توضیح زیدان در خصوص تصویر جنجالی کریس رونالدو

زین‌الدین زیدان با پرسش‌های فراوانی روبه‌رو می‌شود. از او این بار پرسید‌اند چرا کریستیانو رونالدو پس از گلزنی مقابل دپورتیوو لاکرونیا که با مصدومیت او از ناحیه صورت همراه بود، یک گوشی موبایل به دست گرفت.
رویداد۲۴- زین‌الدین زیدان با پرسش‌های فراوانی روبه‌رو می‌شود. از او این بار پرسید‌اند چرا کریستیانو رونالدو پس از گلزنی مقابل دپورتیوو لاکرونیا که با مصدومیت او از ناحیه صورت همراه بود، یک گوشی موبایل به دست گرفت.

 زیدان گفت: «او گوشی را گرفت تا تصویر خودش را ببیند و دریابد که می‌تواند بازی کند یا نه. او می‌خواست بداند آیا زخمی که روی صورتش هست خیلی عمیق است یا نه. من دقیقا حرف‌هایی که او پس از بازی در رختکن زد را می‌گویم و هیچ چیز از خودم نمی‌گویم. صورت او را بخیه زدند و او به تمرینات برگشت. اما چشم او باد کرده و این نشان می‌دهد که برای او چقدر مهم است در زمین باشد.»

توضیح زیدان در خصوص تصویر جنجالی کریس رونالدو

زیدان همچنین درباره ناکامی رئال در خرید کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اتلتیک بیلبائو صحبت کرد. گفته می‌شد زیدان با فلورنتینو پرس، رییس باشگاه بر سر خرید کپا توافق ندارد. اکنون زیدان می‌گوید:«مساله مهم این است که من از تیمی که دارم محافظت کنم. از بازیکنانی که برای من مهم هستند. اما هیچ ناراحتی از کپا یا بازیکنان دیگر ندارم. من هرگز از کسی کینه نداشته‌ام. من و باشگاه می‌خواستیم تغییرات زیادی در تیم ندهیم. ناراحت می‌شوم که می‌گویند من جنگ داخلی را برده‌ام.»
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان