تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۶

انقلاب ما بدون نام امام بی‌هویت است

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد: انقلاب ما بدون نام امام بی‌هویت است. شناسنامه انقلاب اسلامی امام عظیم‌الشان است. ما مدیون امام بوده، هستیم و خواهیم بود و تداوم این انقلاب شکوهمند اسلامی در عمل به رهنمودهای او می‌گذرد.

رویداد۲۴-خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد: انقلاب ما بدون نام امام بی‌هویت است. شناسنامه انقلاب اسلامی امام عظیم‌الشان است. ما مدیون امام بوده، هستیم و خواهیم بود و تداوم این انقلاب شکوهمند اسلامی در عمل به رهنمودهای او می‌گذرد.حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: امام علی(ع) می‌فرمایند مرگ را فراموش نکنید زیرا به سراغ همه می‌رود. خود را برای این سفر ابدی آماده کنیم و غافل نباشیم زیرا ما اگر غافل باشیم مرگ ما را فراموش نمی‌کند و مهلت هم نمی‌دهد.

خدمه نفتکش سانچی شهید خدمت لقب گرفتند

وی ادامه داد: قرار بود خطیب امروز آقای موحدی کرمانی باشد ولی عذری برای ایشان پیش آمد و به من امر فرمودند و من قبول کردم.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: این دو ماه، عطر فاطمه (س) را دارد.

خاتمی با اشاره به حادثه نفتکش سانچی تصریح کرد: خدمه این نفتکش شهید خدمت نام گرفتند و این مصیبت، بزرگ بود و به خانواده‌های قربانیان تسلیت عرض می‌کنم و برای عزیزانی که در راه خدمت دارفانی را لیبک گفتند، آمرزش الهی را مسالت داریم.

مدیون امام بوده، هستیم و خواهیم بود

وی با اشاره به قیام مردم آمل در برابر هجوم کمونیست‌ها خاطرنشان کرد: مردم آمل هزار سنگر ایجاد کردند. آمل آن روز حماسه آفرید. این حماسه جا دارد برایش مستندها و فیلم‌ها ساخته شود. سلام بر شهیدان و شهیدپروران آمل.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به نزدیک شدن به دهه فجر ابراز داشت: انقلاب ما بدون نام امام بی‌هویت است. شناسنامه انقلاب اسلامی امام عظیم‌الشان است. ما مدیون امام بوده، هستیم و خواهیم بود و تداوم این انقلاب شکوهمند اسلامی در عمل به رهنمودهای او می‌گذرد. رهنمودهای او زنده است و مفسر صحیح و درست خط امام و آنکس که امام را با تمام وجودش لمس کرده، یعنی آیت‌الله خامنه‌ای در جمع ماست و باید خط امام را از نایب بر حق امام گرفت. 

ادامه دارد...

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان