تاریخ انتشار: ۱۹:۴۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۶

علیرضا رحیمی: مجلس برای ورود به سوءمدیریت‌های ورزشی مصمم است

مطمئن باشید مجلس در رابطه با شفاف سازی مصمم است و اگر ورزشی‌ها در این مرحله روی به همکاری لازم نیاورند در مرحله بعد ناچار هستیم به سمت سوال و استیضاح وزیر ورزش و جوانان و تحقیق و تفحص از مجموعه‌های مختلف ورزشی گام برداریم.
رویداد۲۴- یکی از نمایندگان پرمشغله مجلس که علیرغم گرفتاری‌های کاری خود به حوزه ورزش اهمیت می‌دهد علیرضا رحیمی، نماینده تهران است. وی می‌گوید در طول شبانه روز بین 40 دقیقه تا یک ساعت و نیم برای پیگیری اخبار و رویدادهای ورزشی وقت می‌گذارد. از این‌رو فرصت را مغتنم شمردیم تا نظر ایشان را راجع به سوءمدیریت‌های ورزشی و نقش مجلس در مقابل این چالش‌ها جویا شویم.
 
رحیمی در این باره گفت: فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با سوءمدیریت‌های ورزشی مسئولیت رسمی دارند. در حال حاضر هر دو مجموعه و مخصوصاً فراکسیون ورزش به این موضوع ورود پیدا کردند. اگر قرار باشد اقدام لازم و اثرگذاری انجام شود نیاز است که فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها در ارائه آمار و اطلاعات به نمایندگان مجلس کمک کنند تا حرکت به سمت شفافیت همیشه ادامه داشته باشد و اگر این همکاری و تعامل رخ ندهد مجلس حتماً از ابزار نظارتی خود برای رفع مشکلات در این حوزه استفاده خواهد کرد.

وی در ادامه در مورد اراده مجلس در برخورد با این چالش افزود: مطمئن باشید مجلس در رابطه با شفاف سازی مصمم است و اگر ورزشی‌ها در این مرحله روی به همکاری لازم نیاورند در مرحله بعد ناچار هستیم به سمت سوال و استیضاح وزیر ورزش و جوانان و تحقیق و تفحص از مجموعه‌های مختلف ورزشی گام برداریم.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان