تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

برگزاری جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی پس از ماه‌ها تاخیر/ حضرتی اخبار حزب را مرتب به دبیرکل گزارش می‌دهد

سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره آخرین اخبار این حزب گفت: اولین جلسه شورای مرکزی پس از ماه‌ها تاخیر دوهفته پیش برگزار شد و آقای حضرتی همانطور که آقای کروبی در ابلاغ‌شان نوشته‌اند به طور مرتب گزارش اقدامات صورت گرفته را توسط خانواده ایشان به دبیرکل می‌رساند.

رویداد۲۴-سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره آخرین اخبار این حزب گفت: اولین جلسه شورای مرکزی پس از ماه‌ها تاخیر دوهفته پیش برگزار شد و آقای حضرتی همانطور که آقای کروبی در ابلاغ‌شان نوشته‌اند به طور مرتب گزارش اقدامات صورت گرفته را توسط خانواده ایشان به دبیرکل می‌رساند.اسماعیل گرامی‌مقدام به تشریح آخرین وضعیت حزب اعتماد ملی پرداخت و گفت: جلسات شورای اجرایی حزب به طور مرتب برگزار می‌شود و دو هفته پیش پس از ماه‌ها تاخیر اولین جلسه شورای مرکزی برگزار شد و در ماه‌های آینده هم این شورا به طور مرتب جلسات مذکور را برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دفاتر و کمیته‌ها به ویژه دفترهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی براساس برنامه‌ای که ارائه کردند تقریبا در ماه همایش‌هایی را جهت اطلاع‌رسانی و تحلیل مسائل و موضوعات کشور برگزار می‌کنند.

سخنگوی حزب اعتماد ملی ادامه داد: هفته گذشته دفتر سیاسی با دعوت از ۴ مهمان برجسته عبدی، جلایی‌پور، حق‌شناس و اطاعت به تجزیه و تحلیل و همچنین ریشه‌یابی علل و عوامل اعتراض‌های اخیر در کشور پرداخت.

وی ادامه داد: همین موضوع در دو هفته آینده با مهمانان دیگر که رویکرد اقتصادی خواهند داشت برگزار می‌شود، همچنین دفتر اجتماعی در خصوص موضوع حاشیه‌نشینی هم همایشی برگزار می‌کند که در آن به اثرات و راهکارهای مقابله با این معضل اجتماعی خواهند پرداخت.

گرامی‌مقدم در پاسخ به این سوال که کنگره حزب اعتماد ملی چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: در این خصوص برای تطبق با قانون جدید احزاب با توجه به شرایط و وضعیت حزب اعتماد ملی مقرر شد از سوی الیاس حضرتی رییس شورای اجرایی یک نفر از اعضای شورای مرکزی که ترجیحا حقوقدان باشد برای پیگیری به وزارت کشور معرفی شود که با توجه به اجرایی شدن قانون جدید تصمیمات اتخاذ شود.

وی در خصوص اطلاع مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی از اخبار و تحولات حزب گفت: آقای حضرتی همانطور که آقای کروبی در ابلاغ‌شان نوشته‌اند به طور مرتب گزارش اقدامات صورت گرفته را توسط خانواده ایشان به دبیرکل می‌رساند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان