تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

صعود ساحلی‌بازان ایران به رده ۴۳ برترین‌های تیم‌های جهان

در آخرین رده‌بندی فدراسیون جهانی والیبال در ماه ژانویه تیم والیبال ساحلی ایران با ترکیب رحمان رئوفی و بهمن سالمی برای اولین‌بار به رده ۴۳ جهان صعود کرد.

رویداد۲۴-در آخرین رده‌بندی فدراسیون جهانی والیبال در ماه ژانویه تیم والیبال ساحلی ایران با ترکیب رحمان رئوفی و بهمن سالمی برای اولین‌بار به رده ۴۳ جهان صعود کرد. فدراسیون جهانی والیبال آخرین رده‌بندی تیم‌های والیبال ساحلی جهان در ژانویه ۲۰۱۸ را اعلام کرد.

در نخستین رنکینگ اعلام شده در سال ۲۰۱۸ زوج رحمان رئوفی و بهمن سالمی با کسب ۱۳۳۲ امتیاز موفق شدند به رتبه ۴۳ برترین تیم‌های والیبال ساحلی جهان صعود کنند تا با ایستادن در این رده اولین تیم از ایران باشد که در بین ۵۰ تیم برتر جهان قرار می‌گیرند.

در رنکینگ ماه ژانویه تیم لوسیاک و کانتور از لهستان که سال گذشته نایب قهرمان تور جهانی کیش شده بود با پیشی گرفتن از رقبای برزیلی در جایگاه نخست ایستاده‌اند. تیم برزیل با ترکیب آندره واواندرو نیز با یک پله نزول به رده دوم سقوط کرد و تیم ایتالیا متشکل از لوپو و نیکولای در رده سوم جای گرفت. همچنین کراسلتیکوف و لیامین روسی که قهرمان سال گذشته تور جهانی کیش شده بودند در رده چهارم رنکینگ جدید قرار دارند.

در بین تیم‌های آسیایی بهترین رتبه در اختیار تیم قطر با ترکیب جفرسون و شریف است که با ۲۲۶۰ امتیاز در رده نوزدهم ایستاده‌اند. تیم دوم قطر با ترکیب ژولیو و احمد تیجان در رده سی و دوم هستند و تیم کاندرا و اشفیا از اندونزی مکان سی و چهارم را به خود اختصاص داده‌ند. در بین دیگر ایرانی‌های حاضر در رنکینگ ماه ژانویه هیچ نامی در بین صد تیم برتر دیده نمی‌شود و تیم عباس پورعسگری و آرش وکیلی در رده ۱۰۱ هست و تیم آق محمد سلاق و حامد میرزاعلی نیز در رتبه ۱۵۵ قرار دارد.

رده‌بندی تیم‌های والیبال ساحلی جهان بر اساس هشت دوره حضور تیم‌ها در رقابت‌های مربوط به این فدراسیون در ۳۶۵ روز گذشته محاسبه می‌شود.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان