تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

ذوب آهن صدرنشین مقتدر نیم فصل دوم لیگ برتر

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد استقلال را شکست دهد که این ششمین پیروزی متوالی شاگردان قلعه نویی در نیم فصل دوم بود.

رویداد۲۴-تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد استقلال را شکست دهد که این ششمین پیروزی متوالی شاگردان قلعه نویی در نیم فصل دوم بود. امیر قلعه نویی ششمین پیروزی متوالی را با ذوب آهن در نیم فصل دوم به دست آورد تا این تیم صدرنشین مطلق و مقتدر نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر باشد. ذوب آهن نیم فصل دوم را در حالی آغاز کرد که سه بازیکن جوان و تاثیرگذار این تیم ناگهانی سرباز شده و به تیم تراکتورسازی پیوستند. اما ذوبی ها با حضوری هوشمندانه در بازار نقل و انتقالات کمبودهایشان را به خوبی جبران کردند.

ذوب آهن نیم فصل دوم را با تساوی خانگی و بدون گل مقابل تیم قعر نشین سیاه جامگان آغاز کرد. این اولین و آخرین باری بود که شاگردان قعه نویی در نیم فصل دوم پیروز از میدان خارج نشدند. آنها مسلسل وار حریفانشان را یکی بعد از دیگری از پیش رو برداشتند. گسترش فولاد، پیکان، سپاهان، صنعت نفت، استقلال خوزستان و استقلال تهران تیم هایی بودند که پشت سر هم مغلوب شاگردان امیر قلعه نویی شدند تا این تیم با ۱۹ امتیاز از ۲۱ امتیاز ممکن مقتدرانه و با اختلاف عنوان بهترین تیم نیم فصل دوم را در اختیار داشته باشد.

آخرین شکست ذوب آهن در لیگ برتر به هفته چهاردهم و شکست سنگین ۴ بر صفر این تیم مقابل پرسپولیس باز می گردد. آن شکست سنگین و تلخ قلعه نویی و ذوب آهن را به خود آورد و تحول بزرگی در این تیم ایجاد کرد. ذوبی ها بعد از آن شکست ۸ بار به میدان رفته که در ۷ بازی از این ۸ بازی پیروز بودند.

ذوب آهن در نیم فصل دوم به جز ۱۹ امتیاز، با ۱۱ گل زده بعد از استقلال دومین خط حمله خوب را در اختیار دارد و در کارهای دفاعی هم با ۴ گل خورده بعد از استقلال و پرسپولیس که با ۳ گل خورده بهترین خط دفاعی را دارند، دومین خط دفاعی خوب را هم در اختیار دارد. 

نظرات شما
پیشخوان