تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

تخفیف ۷۰ درصدی خرید سربازی برای فرزندان افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای برای خرید سربازی فرزندان مشمول افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تخفیف ۷۰ درصدی درنظر گرفتند.

رویداد۲۴-نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای برای خرید سربازی فرزندان مشمول افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تخفیف ۷۰ درصدی درنظر گرفتند.نمایندگان در جریان نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی بخش درآمدی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور اختصاص داشت، بند ۵ تبصره ۱۱ این لایحه را تصویب کردند.

براساس این مصوبه که با ۱۵۴ رای موافق، ۱۴ رای مخالف و ۴ رای ممتنع از مجموع ۲۰۷ نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید، فرزندان مشمول افراد تحت پوشش کمیته امداد خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از ۷۰ درصد تخفیف بهره مند می شوند.

همچنین جزء ۴ تبصره ۱۱ لایحه بودجه در مورد تخفیف خرید سربازی فرزندان ایثارگران که کمیسیون تلفیق آن را از متن لایحه بودجه حذف کرده بود، با ۱۶۷ رای موافق، ۱۸ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از مجموع ۲۱۶ نماینده حاضر برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

نمایندگان علاوه بر این، بند «ه» تبصره ۱۱ لایحه بودجه را به تصویب رساندند که براساس آن نیروهای مسلح مکلف هستند کمک هزینه مسکن کارکنان ساکن در خانه‌های سازمانی را از حقوق ماهانه آنها کسر و به حساب خزانه‌داری کل موضوع ردیف ۱۶۰۱۸۴ جدول شماره ۵ این قانون واریز کنند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان