تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

کرمی: پیروزی انقلاب اسلامی سبب تحول منطقه و جهان شد

پرویز کرمی‌، مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان و رئیس مرکز ارتباطات اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: از جوانان نخبه می‌خواهم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کنند و پیام انقلاب اسلامی را به کشور‌های دیگر برسانند.

رویداد۲۴-پرویز کرمی‌، مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان و رئیس مرکز ارتباطات اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: از جوانان نخبه می‌خواهم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کنند و پیام انقلاب اسلامی را به کشور‌های دیگر برسانند. پرویز کرمی‌ در خصوص راهپیمایی 22 بهمن ماه و دهه مبارک فجر، بیان کرد: ورود امام خمینی (ره) در بهمن 57 به کشور و انقلاب اسلامی که تحت رهبری ایشان به پیروزی رسید یکی از بزرگترین رویداد‌های قرن است، این پیروزی بزرگ سبب تحول در منطقه و جهان شد.

مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تمام انقلاب‌های جهان تفاوت داشت، گفت: به دلیل شخصیت والای امام خمینی (ره) این انقلاب مانند انقلاب‌های دیگر به تاریخ نپیوست‌ و تاثیر زیادی در منطقه گذاشت.

کرمی‌ با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سبب قطع وابستگی‌های سیاسی و اقتصادی ایران به کشورهای دیگر شد، گفت: به سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که علم و فناوری کشور گسترش یافتند و در این 4 دهه جوانان ما با امید و روشنگری انقلاب را پاس داشتند.

وی در خصوص حضور نخبگان در راهپیمایی 22 بهمن ماه تصریح کرد: اعضای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان مانند سال‌های گذشته در این راهپیمایی حضور خواهند داشت و من از فن‌آوران و جوانان نخبه می‌خواهم همانند سال‌های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کنند و دوشادوش تمام مردم ایران در این راهپیمایی حضور داشته باشند و پیام انقلاب اسلامی ایران را به کشورهای دیگر برسانند.

نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان