تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

بیانیه سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت 22 بهمن

سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه ‌ای به مناسبت فرارسیدن سی‌ و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد: یوم­‌ الله 22 بهمن روز انزجار از سردمداران نظام کفر جهانی است.

رویداد۲۴-سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه ‌ای به مناسبت فرارسیدن سی‌ و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد: یوم­‌ الله 22 بهمن روز انزجار از سردمداران نظام کفر جهانی است.  در ابتدای این بیانیه که روز پنجشنبه صادر شده، آمده است:

اکنون در طلیعه 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، الگوی جامع و کامل اندیشه دینی آن بزرگ ‌مردی که از سلاله پاک رسول خدا پنجر‌ه­ای جدید رو به انسان سرگشته معاصر گشود و با ابتنا بر وحی، اسلام و عقلانیت نظام مترقی جمهوری اسلامی را جایگزین نظام ارتجاع و منحط شاهنشاهی کرد. آرمانی که با مدد الهی و پشتوانه عظیم مردمی، اتکاء به نفس، اتحاد کلمه و وحدت ملی پشت سر امام خمینی­(ره) کشور را از عقب‌ماندگی دوران شاهنشاهی و ناسیونالیسم رویایی و جریان پوچ‌گرای لیبرال دموکراسی و کمونیسم رهانید و حیات طیبه اسلامی و الگوی مترقی مردم‌سالاری دینی را برای بشریت به ارمغان آورد.

در ادامه این بیانیه آمده است:

امروز پرچمدار و سکاندار انقلاب، بزرگ‌ مردی خردمند و مردی از تبار عارفان و سالکان الی الله است که با توکل بر خدا و اتکاء به نفس مثال زدنی و تأکید بر تبعیت از منویات امام­ خمینی(ره) و پاسداری از ارزش‌های اسلامی، کشتی انقلاب را در میان امواج و تلاطم راهبری می‌کند. ملت رشید و صبوری که با چهار دهه جهاد و چهار دهه مقاومت و تبعیت محض از ولایت فقیه در حمایت از مظلوم؛ ظلم‌ستیزی و مبارزه با استبداد و استکبار را آموختند و با استعانت از زیرساخت‌های انقلابی و جهادی، الگویی اسلامی-ایرانی از پیشرفت را در عرصه­‌های مختلف محقق ساختند.
این بیانیه می افزاید: بدیهی است طی چهار دهه گذشته، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به ایران عزیز از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌­اند، اما فشارها باعث نشد که به تعبیر مقام معظم رهبری 'این کشور باعظمت، این ملت بزرگ و این مردم مخلص و دلسوز از صحنه خارج شوند.'
سازمان بسیج مستضعفین در ادامه این بیانیه آورده است: ایران آباد تنها کشوری است که یک تنه مقابل دنیای استکبار ایستاده و دشمن را به ستوه آورده و قطعاً بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه ناشی از توطئه­‌های داخلی و بین­‌المللی و خباثت عده­‌ای از دشمنان است. اکنون انقلاب با گذر از فتنه­‌ها و تهدیدها راه خویش را یافته و ایجاد جنگ روانی، سیاه‌نمایی، القاء یأس و ناامیدی و ایجاد بحران ناکارآمدی در مسیر روشن احیای تمدن اسلامی خللی وارد نخواهد کرد.
در این بیانیه تصریح شده است: انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت و ایثارگری شهیدان در زمینه­‌های علم­‌وفناوری، صنایع فضایی و موشکی، اقتصاد دانش­‌بنیان و دانش­‌هسته­‌ای بومی، جهش معناداری داشته است؛ و توقع است مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، بیکاری و ایجاد اشتغال، ساده­‌زیستی، مردم‌داری، کم‌کردن فاصله فقیر و غنی، رسیدگی به محرومان و استفاده از ظرفیت­‌های داخلی و باور و ایمان قلبی به 'ما می‌توانیم' برای پیاده­‌سازی الگوی اقتصاد مقاومتی با همت دولتمردان و پشتوانه عظیم مردمی محقق شود.
این بیانیه در ادامه می افزاید: ضمن اینکه در این مسیر پرتلاطم، مجاهدان بسیجی ثابت کرد­ه­‌اند که در راه خدمت­‌رسانی به مردم، و کمک به کارآمدی نظام، حاضرند از جان، مال و آبروی خویش هزینه کنند و اکنون در طلیعه فجر پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر آمادگی خود را برای یاری رساندن به دولت محترم جهت رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اعلام می­‌دارند.
در پایان این بیانیه تاکید شده است: یوم­‌الله 22 بهمن فرصتی حیات­‌ بخش برای حضور حماسی و حداکثری آحاد ملت شریف ایران در اقصی نقاط کشور برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره)، شهداء و ولی امر مسلمین مقام عظمای ولایت(مدظله­‌العالی) و اعلام انزجار از سردمداران نظام کفر جهانی می­‌باشد.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان