تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۶

آمادگی شهرداری برای بارش مجدد برف در پایتخت/ مشکل اصلی در ایمن‌سازی تهران کمبود منابع است

شهردار تهران از آمادگی شهرداری برای بارش مجدد برف در پایتخت خبر داد.

رویداد۲۴-شهردار تهران از آمادگی شهرداری برای بارش مجدد برف در پایتخت خبر داد.محمدعلی نجفی در حاشیه اکران یکی از فیلم‌‌های سینمایی جشنواره فیلم فجر در جمع کارگران فضای سبز شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره آمادگی شهرداری تهران برابر احتمال بارش مجدد برف در پایتخت، گفت: شهرداری تهران در دوره قبل هم واقعا آمادگی داشت اما حجم بارش و مشکلات ناشی از آن همانند بسته شدن برخی از راه‌‌های ورودی و خروجی تهران باعث شد تا مقداری مشکلات ما بیشتر شود.

وی ادامه داد: امیدواریم این بار هم شهرداری آمادگی بیشتری داشته باشد و همکاران ما همانند دوره قبل با تلاش زیاد بتوانند مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید را برطرف کنند.

شهردار تهران با باین اینکه مشکل اصلی در ایمن‌سازی را کمبود منابع است، اظهار داشت: در بودجه سال ۹۷ آن چیزی که در حد توان شهرداری بوده است را برای بخش‌هایی همچون آتش‌نشانی که کارشان مستقیما به این موضوع مرتبط است در نظر گرفته‌‌ایم اما کلا منابع شهرداری برای اینکه بتواند از پس این مسایل برآید، خیلی محدود و کم است.

نجفی افزود: امیدواریم دولت و مجلس هم به ما کمک کنند تا بتوان روی تهران به عنوان شهری پایدار حساب کرد تا مردم برای زندگی در آن احساس آرامش و آسایش کنند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان