تاریخ انتشار: ۲۳:۵۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

فرمانده انتظامی همدان: فریب خوردگان ناآرمی های اخیر به زیر چتر انقلاب برگشتند

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: برخی جوانان در ناآرامی های اخیر در عملیات روانی دشمن گرفتار شدند اما به جز عده ای اندک، بیشتر فریب خوردگان دوباره به زیر چتر انقلاب برگشتند.

رویداد۲۴-فرمانده انتظامی استان همدان گفت: برخی جوانان در ناآرامی های اخیر در عملیات روانی دشمن گرفتار شدند اما به جز عده ای اندک، بیشتر فریب خوردگان دوباره به زیر چتر انقلاب برگشتند.

تاکید کرد: از همین رو باید اینترنت ملی راه اندازی شود تا امکان مقابله با اخبار دروغ رسانه های ضد انقلاب، فراهم شود.

وی افزود: دشمن در فضای مجازی اقدام به انعکاس اخبار دروغ و شایعات می کند، بنابراین باید فضای پاسخگویی به این اخبار فراهم شود.

وی اضافه کرد: ایران در حوزه برقراری امنیت پایدار، قدرت بازدارندگی و دفاعی موفق عمل کرده است و بر این اساس دشمن جسارت تعرض به مرزهای کشورمان را ندارد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: همچنین ایران اسلامی در زمینه علمی و پزشکی که یکی از مولفه های امنیت پایدار بشمار می رود، موفق عمل کرده است.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه برخی مشکلات در حوزه اقتصادی و فرهنگی دیده می شود، یادآوری کرد: در همین چارچوب است که رهبر معظم انقلاب نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی را تجویز کردند.

وی ادامه داد: عامل بروز مشکلات فرهنگی، نبود ارتباط و تعامل با جوانان است که باید برای برقراری این تعامل بیش از گذشته تلاش کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه امت سلحشور ایران اسلامی در 22 بهمن امسال فجر دیگری آفریدند، گفت: انقلاب اسلامی مسیر خود را با قدرت و پشتیبانی مردم می پیماید.

سردار کامرانی صالح افزود: هم اینک در آستانه 40 سالگی انقلاب، آنهایی که هم مسیر با این انقلاب بودند رستگار شدند و آنهایی که از این انقلاب عقب ماندند یا مقابل آن ایستادند، رد شدند.

نظرات شما
پیشخوان