تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

ایرج شهرزادی طراح صدا «پاسیو» شد

ایرج شهزادی طراحی صدای فیلم «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی را انجام می‌دهد.

رویداد۲۴-ایرج شهزادی طراحی صدای فیلم «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی را انجام می‌دهد. یک عاشقانه» نامزد دریافت سیمرغ شده بود، صداى فیلم «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی را  طراحى مى کند .

ایرج شهزادی (صداگذار، صدابردار، طراح و بازیگر سینما) فارغ‌التحصیل رشته مهندسی صدا از دانشکده دلتا آکوستیک کپنهاگ و رشته صداگذاری فیلم در sound symphony آمریکا است.
او تاکنون صدابرداری و صداگذاری بسیاری از آثار مطرح سینمای ایران از جمله «دونده»، «قارچ سمی»، «سنتوری»، «برف روز کاج‌ها»، «صد سال به این سال‌ها»، «پل چوبی»، «خداحافظی طولانی»، سریال «مختارنامه» و... را بر عهده داشته است.
شهزادی در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین صدابرداری برای فیلم «کافه ستاره» و در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نامزد ‌بهترین صداگذاری برای فیلم «جیب بر خیابان جنوبی» بود و در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری را برای فیلم «آتش سبز» دریافت کرد.

«پاسیو» که قصه‌اى زنانه را در بستر شهر روایت مى‌کند، اولین تجربه بلند مریم بحرالعلومى در مقام کارگردان است و اینروزها آخرین مراحل فنى را سپرى مى‌کند تا برای حضور در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر آماده شود.

 

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان