تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۶

کوهنورد اعزامی:شناسایی پیکر جانباختگان سقوط هواپیما بسیار مشکل است

یکی از کوهنوردان اعزامی از سی سخت به محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج گفت: با توجه به‌شدت برخورد هواپیمای 'ای تی آر' به بلندترین قسمت کوه دنا شناسایی اجساد مسافران این هواپیما بسیار مشکل است.

رویداد۲۴-یکی از کوهنوردان اعزامی از سی سخت به محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج گفت: با توجه به‌شدت برخورد هواپیمای 'ای تی آر' به بلندترین قسمت کوه دنا شناسایی اجساد مسافران این هواپیما بسیار مشکل است.
کوهنورد اعزامی:شناسایی پیکر جانباختگان سقوط هواپیما بسیار مشکل است
قربانعلی صیادی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام 66 سرنشین این هواپیما جان باختند.
وی بیان کرد: تعداد زیادی از اجساد زیر برف مدفون و تعدادی نیز در کنار لاشه هواپیما بر روی برف هستند.صیادی اظهار کرد: قسمت زیادی از لاشه هواپیما زیر برف مدفون شده و عملیات بیرون کشیدن اجساد را با مشکل مواجه کرده است.

صیادی تصریح کرد: هواپیما در بلندترین نقطه قلعه دنا در نقطه چهار هزار و 100 متری مشرف بر شهر سی سخت سقوط کرده است.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گزارش هواشناسی بر نامساعد شدن شرایط جوی در روز چهارشنبه در محل سقوط هواپیما گفت: تلاش می‌شود تا قبل از تاریکی هوا اجساد منتقل شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتقال پیکر جانباختگان سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج به پایین قله چهار هزار متری در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.
علی محمد احمدی اظهار داشت: این پیکرها به شهر یاسوج منتقل و مراحل قانونی برای تشخیص هویت انجام خواهد شد.و

وی افزود: حدود 100 کوهنورد و امدادگر از طریق زمینی یا بالگرد به محل سقوط این هواپیما اعزام شده‌اند.

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.

نظرات شما
پیشخوان