تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۶

نیروهای خدوم نیروی انتظامی در حوادث خیابان پاسداران مظلوم واقع شدند

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نیروهای خدوم نیروی انتظامی در وقایع خیابان پاسداران مظلوم واقع شدند و وجهه دراویش هم بدلیل اقدام خودسرانه برخی از اعضا و تحریک شدن سایر افراد مخدوش شد.

رویداد۲۴-رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نیروهای خدوم نیروی انتظامی در وقایع خیابان پاسداران مظلوم واقع شدند و وجهه دراویش هم بدلیل اقدام خودسرانه برخی از اعضا و تحریک شدن سایر افراد مخدوش شد.محسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهر تهران در آغاز چهل و هشتمین جلسه شورا گفت: ️ضمن تبریک روز مهندس به جامعه بزرگ مهندسین کشور، که در اقتصاد دانش بنیان برای ایران اهمیتی بیش از ذخائر نفتی ومعدنی دارند، انتظار داریم تعهد حرفه ای و تعصب صنفی در جامعه مهندسین کشور بویژه در حوزه ساخت به اندازه ای افزایش یابد که مانند سایر کشورهای توسعه یافته، مهمترین تضمین کننده کیفیت و استحکام و بهینه سازی، امضا و تایید مهندسین ناظر و طراح پروژه و در واقع خودکنترلی پروژه باشد.

وی ️در رابطه با وقایع روزهای اخیر  به نکات کوتاهی اشاره کرد و ادامه داد: در مورد ناآرامی های رخ داده در خیابان پاسداران ، آنچه که بدیهی است لزوم همزیستی مسالمت آمیز ادیان، مذاهب و فرق گوناگون در ایران است، نباید این موهبت تاریخی را، تبدیل به تهدیدی برای یکپارچگی و وحدت جامعه کنیم.

رییس شورای شهر ادامه داد: نیروهای خدوم نیروی انتظامی در وقایع خیابان پاسداران مظلوم واقع شدند و وجهه دراویش هم بدلیل اقدام خودسرانه برخی از اعضا و تحریک شدن سایر افراد مخدوش شد. نباید به بهانه اقدامات وشعارهای برخی شهروندان علیه دراویش، نیروی انتظامی را مورد هجمه قرار داد و نه اینکه بدلیل خطای تعدادی انگشت شماری از اعضای این فرقه، دراویش را که تاریخی چندساله وتوام با مدارا و همزیستی با دیگران داشته اند، داعشی یا وابسته خواند.

وی افزود: در این شرایط که تهدیدات بین المللی و جهانی علیه ایران وایرانیان رو به فزونی است، وحدت مهمترین عامل قوت ما و تفرقه ودشمنی مخرب ترین سلاح علیه ایران است وانتظار از همه افراد، گروهها، رسانه ومسئولان مرتبط به موضوع آن است که با تدبیر و خویشتن داری، معضلات امنیتی را به موضوعاتی اجتماعی ومسایل قابل گفتگو ومفاهمه تبدیل کنند واز رویکرد امنیتی کردن مسایل اجتماعی بپرهیزند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان