تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶

امیدوارم قهرها به آشتی تبدیل شود و گفت‌وگو جای تخریب را بگیرد

نماینده تهران گفت: امیدوارم قهرها به آشتی تبدیل شود و جای تخریب را گفت‌وگو بگیرد و ما بتوانیم در برابر فتنه‌ها مقاومت کنیم.

رویداد۲۴-نماینده تهران گفت: امیدوارم قهرها به آشتی تبدیل شود و جای تخریب را گفت‌وگو بگیرد و ما بتوانیم در برابر فتنه‌ها مقاومت کنیم.سهیلا جلودار زاده نماینده تهران درباره احتمال رفع حصر گفت: حصر باید برداشته شود. ما باید سرمایه‌های ملی خود را بیش از این قدر بدانیم تا سختی‌هایی که از آسمان و زمین برای ما می‌بارد، کاهش پیدا کند.

جلودارزاده با بیان اینکه هر سیستمی که بر حقیقت و عدالت و خلاقیت و خیرخواهی استوار باشد به نتیجه خوب می‌رسد، گفت: یکی از نمادهای عدالت مراقبت از سرمایه‌ها است. کشورهایی که ما به آنها دشمن می‌گوییم به سربازان جنگ ویتنام سال‌ها مدال می‌دهند و آنها را تکریم می‌کنند. ما برای سرداران‌مان که در یک جنگ در بدترین زمان ممکن به کشور خدمت کرده‌اند، چه کردیم؟ امروز کسانی که بیشترین فداکاری را برای کشور داشتند با مشکل روبه‌رو هستند.

وی تاکید کرد: شاید خیلی از این رفتارهاست که باعث می‌شود ما به هم‌افزایی و همدلی و حرکت سراسری روز‌های اول انقلاب برسیم. امیدوارم قهرها به آشتی تبدیل شود و جای تخریب را گفت‌وگو بگیرد و ما بتوانیم در برابر فتنه‌ها مقاومت کنیم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان