تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶

امسال نمایشگاه کتاب در مصلی تهران برگزار می‌شود

جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در مصلی تهران با حضور کلیه نهادها و ارگان‌های ذیربط برای برگزاری باشکوه نمایشگاه کتاب تهران در مصلی تهران برگزار شد.

رویداد۲۴-جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در مصلی تهران با حضور کلیه نهادها و ارگان‌های ذیربط برای برگزاری باشکوه نمایشگاه کتاب تهران در مصلی تهران برگزار شد.جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در مصلی تهران با حضور مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری، امین عارف‌‌نیا رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌‌الملل شهرداری تهران، صفری مدیرکمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سرهنگ عابدی جاشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، حاجوی شهردار منطقه ۷، قائم مقام منطقه ۶، نیروی انتظامی، مدیران حوزه‌‌‌های معاونت خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک (مترو، اتوبوسرانی، تاکسیرانی) و معاونت فرهنگی و اجتماعی، سازمان آتش‌‌نشانی، اورژانس شهر تهران، اداره برق، مخابرات و... برگزار شد.

در این جلسه یزدانی با بیان این که براساس تصمیمات اتخاذ شده امسال نمایشگاه کتاب تهران در مصلی تهران برگزار می‌شود، گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب تهران یک کارملی، فراملی و فرهنگی است و شهرداری تهران تمامی تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزاری این نمایشگاه به کار خواهد گرفت که در نهایت مجموعه این اقدامات منجر به رضایتمندی حداکثری شهروندان گردد.

وی پس از ارائه توضیحاتی درباره وظایف هر یک از نهادها، بر اطلاع‌‌‌رسانی این رویداد بزرگ فرهنگی تاکید کرد.

همچنین در این جلسه هر یک از کارگروه‌‌ها به تفکیک به ارائه نقطه‌‌نظرات و پیشنهاداتی در خصوص برگزاری مطلوب این نمایشگاه و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان پرداختند.

گفتنی است در این جلسه در خصوص موضوعاتی چون چگونگی تسهیل در تردد شهروندان و اتخاذ تدابیر لازم برای حضور در نمایشگاه از طریق حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک (مترو، اتوبوسرانی، تاکسیرانی)، تمهیدات ویژه راهنمایی و رانندگی برای تسهیل در تردد و جلوگیری از ترافیک در سطح محدوده مصلی تهران و خیایان های اطراف این محدوده، آماده‌‌‌سازی پارکینگ‌‌ها، خط‌‌کشی و لکه‌‌گیری خیابان‌‌های اطراف مصلی تهران، فضای سبز، تبلیغات شهری و محیطی پیرامونی، لزوم اطلاع‌‌رسانی و پوشش خبری این رویداد بزرگ فرهنگی، جانمایی مخازن و نحوه حمل زباله‌‌ها، چگونگی نصب دستگاه‌‌های کارتخوان بانک شهر در مصلی تهران و... بحث و بررسی و تبادل نظر شد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان