تاریخ انتشار: ۲۳:۵۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶

انتقال سفارت آمریکا برای ادامه تحقیر عرب‌هاست

حزب الله لبنان امروز (دوشنبه) تاکید کرد: تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت خود به تل آویو که همزمان با سالگرد نکبت صورت می‌گیرد، در راستای ادامه تحقیر اعراب و مسلمانان است.

رویداد۲۴-حزب الله لبنان امروز (دوشنبه) تاکید کرد: تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت خود به تل آویو که همزمان با سالگرد نکبت صورت می‌گیرد، در راستای ادامه تحقیر اعراب و مسلمانان است.

حزب الله لبنان اعلام کرد، تصمیم تعیین زمان انتقال سفارت آمریکا به قدس بخشی از اقداماتی دنباله‌دار برای یهودی‌کردن قدس و از بین بردن مساله فلسطین است.

به نقل از العهد، حزب الله لبنان امروز (دوشنبه) تاکید کرد: تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت خود به تل آویو که همزمان با سالگرد نکبت صورت می‌گیرد، در راستای ادامه تحقیر اعراب و مسلمانان است.

حزب الله اعلام کرد: تصمیم تعیین زمان انتقال سفارت آمریکا به قدس بخشی از اقداماتی دنباله‌دار برای یهودی‌کردن قدس و از بین بردن مساله فلسطین است.

حزب الله با تاکید بر اینکه تبانی رسمی عربی واشنگتن را به ادامه اجرای این تصمیم خصمانه و تسریع در اجرای آن ترغیب کرد، اعلام کرد: مقاومت و انتفاضه ثمربخش‌ترین راه‌ها جهت بازپس‌گیری اراضی اشغال‌شده و تمامی مقدسات است.

حزب الله این تصمیم آمریکا را محکوم کرده و خواهان انجام اقدامات کارآمد جهت رسواسازی این تجاوز و ایستادن در مقابل آن شد.

حزب الله تاکید کرد: قدس شهری متعلق به تمامی افراد با ایمان از تمامی ادیان آسمانی است و اینگونه باقی خواهد ماند.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان