تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۶

برخورد نیروی انتظامی با یکی از دختران معترض به حجاب را از وزارت کشور پیگیری کردم/ شورای عالی استان‌ها به مساله سپنتا نیکنام وروده کرده است

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی

رویداد۲۴-دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندیشهیندخت مولاوردی در حاشیه نخستین همایش علمی امید اجتماعی در ایران در جمع خبرنگاران دررابطه با اخباری که سایت مشرق منتشر کرده و مدعی شده که اکانت جعلی توییتر توسط خود دستیار ویژه رییس‌جمهور کنترل می‌شود، گفت: فقط می‌توانم ابرار تاسف کنم که به ذهنشان چنین تحلیل می‌رسد. این اکانت با استفاده از اسم و عکس من بسیاری را به اشتباه انداخته است. ما اقدامات قانونی در این رابطه را انجام دادیم و از طریق پلیس فتا و دادگاه پیگیر هستیم.

دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی در رابطه با ضرب و شتم یکی از دختران معترض به حجاب توسط ماموران نیروی انتظامی گفت: رعایت قانون و حقوق شهروندی برای کسانی که حتی قانون را زیر پا گذاشتنه‌اند، الزامی است.ضرورت دارد ضابطین قضایی و ماموران پلیس آموزش‌های لازم را دیده باشند و این موضوع را از طریق وزیر کشور نیز پیگیری کردم.

وی در رابطه با آخرین وضعیت مساله سپنتا نیکنام منتخب مردم یزد در انتخابات شوراها تاکید کرد: چون روند تعیین تکلیف این موضوع طولانی شد، شورای عالی استان‌ها نیز به مساله ورود کرده و پیگیری‌های ما نیز ادامه دارد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان