تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
منتجب‌نیا، قائم مقام حزب‌ اعتمادملی در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

هاشمی، موسوی و کروبی این روزهای احمدی‎نژاد را پیش‎بینی کرده بودند

حجت‌السلام منتجب‌نیا، قائم مقام حزب اعتمادملی،بر این عقیده است که رفتارهای احمدی‌نژاد را سال‌های پیش آیت‌الله هاشمی و محصورین پیش‌بینی کرده بودند و رفتارهای کنونی او و جریان منسوب به او همگی قابل پیش‌بینی بود. به گفته منتجب‎نیا اکنون نباید احمدی‌نژادی‌ها را سرزنش کرد زیرا آن‌ها همینی هستند که بودند بلکه باید حامیان آن‌ها امروز پاسخگو باشند که چرا چنین جریان بی‌ریشه‌ای را 8 سال بر کشور مسلط کردند.
هاشمی، موسوی و کروبی این روزهای احمدی‎نژاد را پیش‎بینی کرده بودندبه جای احمدی‌نژاد، حامیان او که این جریان بی‌ریشه را برکشور مسلط کردند سرزنش کنید/ بارها گفتیم که این جریان خرافه پرست است/ مسئولان برای برخورد نکردن با احمدی‌نژادی‌ها به مردم توضیح دهندباید کسانی که جریان بی ریشه احمدی نژاد را 8 سال بر کشور تحمیل کردند را سرزنش کرد

رویداد۲۴-حجت‌السلام منتجب‌نیا، قائم مقام حزب اعتمادملی،بر این عقیده است که رفتارهای احمدی‌نژاد را سال‌های پیش آیت‌الله هاشمی و محصورین پیش‌بینی کرده بودند و رفتارهای کنونی او و جریان منسوب به او همگی قابل پیش‌بینی بود. به گفته منتجب‎نیا اکنون نباید احمدی‌نژادی‌ها را سرزنش کرد زیرا آن‌ها همینی هستند که بودند بلکه باید حامیان آن‌ها امروز پاسخگو باشند که چرا چنین جریان بی‌ریشه‌ای را 8 سال بر کشور مسلط کردند.

حواشی و تناقض‌های محموداحمدی‌نژاد، گویی تمامی ندارد. یک‌روز به رهبری نامه می‌نویسد، روز دیگر خواهان آزادی بیان و آزادی مطبوعات و روز دیگر معترض مرگ ستار بهشتی می‌شود.

5 سالی می‌شود که محموداحمدی‌نژاد پاستور و اتاق ریاست‌جمهوری را ترک است، اما همچنان علاقه دارد تا همانند آن روزها در راس اخبار و رسانه‌ها قرار داشته باشد و جریان سازی کند. او در نامه‌ای که اخیرا به رهبرانقلاب نوشته است، خواستار برکناری سریع رئیس‌قوه قضاییه و برگزاری هرچه سریعتر انتخاباتی آزاد و به دور از مهندسی شده است. 

این سخنان در حالی از سوی احمدی‌نژاد مطرح می‌شود که خود او در بی قانونی، تک‌روی و مهندسی‌کردن! شهره عام و خاص است. همین چندروز گذشته بود که کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که در سال 88 محموداحمدی‌نژاد صراحتا به دنبال مهندسی کردن انتخابات بود، اما حالا به دنبال انتخاباتی آزاد و به دور از «مهندسی‌شدن» است. 

به گفته‌ بسیاری از سیاسیون و کارشناسان، حامیان دیروز احمدی‌نژاد که او را به طرز عجیبی بالا برده و تقدیس کردند، امروز باید پاسخگوی رفتارها و سخنانش باشند و علاوه بر پاسخگویی، از مردم نیز برای حمایت‌های کورکورانه خود از این جریان که باعث بروز مشکلات زیادی برای کشور شد، عذرخواهی کنند.

حجت‌السلام رسول‌منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتمادملی در گفت‌وگوی تفصیلی با رویداد۲۴ که متن کامل آن در ایام نوروز منتشر خواهد شد در واکنش به تحرکات اخیرمحموداحمدی‌‌نژاد و درخواست او از رهبری برای برگزاری انتخابات زودهنگام، گفت: این حرکت و سایر تحرکات او برای ما کاملا روشن و قابل پیش‌بینی بود. زمانی که مرحوم آیت‌الله‌هاشمی گفتند که من ایشان را قبول ندارم، همان روزی که عزیزان محصور آقایان کروبی و موسوی اعلام کردند که یک تفکر بی‌ریشه بر کشور مسلط شده است، این مسائل قابل پیش‌بینی بود.

منتجب نیا، ادامه داد: یک جریان بی‌ریشه که نه سابقه طولانی در انقلاب و نه سابقه مدیریت کلان را داشتند بر کشور مسلط شدند. همان زمانی که آقایان این طیف را بر سرکار آوردند و گفتند که امان زمان (عج) آن‌ها را تایید کرده است و یارانه‌ای که پرداخت می‌شود یارانه امام زمان است، باید این روزها را هم می‌دیدند. جریان مقابل تا توانستند از خدا، پیغمبر، امام زمان و... برای تقویت طیف احمدی‌نژاد مایه گذاشتند، ما از همان زمان اعلام می‌کردیم که این طیف خرافه‌پرست است.

وی افزود: من در همان دوره اول محموداحمد‌نژاد مقاله‌ای را در روزنامه اعتمادملی نوشتم و چند سوال را از رئیس‌جمهور مطرح کردم و گفتم که این مزخرفاتی که گفته می‌شود شما گفتید امام زمان بر سر سفره می‌نشیند و غیره درست است یا خیر؟ اگر درست است که بیایید توضیح دهید که سخنانتان را بر چه اساسی مطرح کرده‌اید و اگر هم نگفته‌اید، سریعا این مطالب را تکذیب کنید.   

این فعال سیاسی با بیان اینکه بعد از نوشتن این مقاله تمامی اصولگرایان و حتی برخی از اصلاح‌طلبان به من حمله کردند، تصریح کرد: من آماج حملات اصولگرایان و رسانه‌هایشان قرار گرفتم که می‌گفتند او باید محاکمه و زندانی شود و روزنامه اعتمادملی را تا سرحد توقیف هم بردند. اما بعد از مدتی متوجه شدند که نه، این حرف‌ها واقعیت داشته است.

وی افزود: ما از همان ابتدا تمامی این رفتارها را پیش‌بینی می‌کردیم، بالاخره این ملت، ملت بزرگی است و همه مسائل را به خوبی متوجه می‌شود. ما معتقدیم که ایران ام‌‌القرای جهان اسلام است، بعد آمدیم مجموعه‌ای را بر ام‌القرای جهان اسلام مسلط کردیم که این مجموعه نه با مردم همراه بودند، نه در کنار انقلاب بودند، نه میفهمیدند، نه مشخص بود که از کجا آمده‌اند و نه ریشه‌ آن‌ها مشخص بود را، 8 سال بر کشور مسلط کردیم. خسارت‌هایی که آن‌ها در طول 8 سال بر کشور وارد کردند، تا ده‌هاسال دیگر هم قابل جبران نیست. 

منتجب‌نیا، با اشاره به اینکه امروز باطن احمدی‌نژادی‌ها در حال روشن شدن است، تصریح کرد: انگیزه این جریان قطعا این است که همچنان در حکومت باقی بمانند. این افراد یا از جایی ماموریت گرفته‌اند یا اینکه خودشان احساس دین کرده‌اند که بخواهند با این نظام و انقلاب همانند 8 سالی که بر سر کار بودند مقابله کنند و دست بردار هم نیستند، آن‌ها به دنبال این هستند که قهرمان تاریخ شوند. 

قائم مقام حزب اعتمادملی، ادامه داد: این افراد به هرطریقی که شده می‌خواهند با نظام مقابله کنند و آقایان هم به هردلیلی که وجود دارد با این‌ها برخورد نمی‌کنند و برخورد با آن‌‌ها را به ارائه پرونده در آینده ارجاع می‌دهند. یک گوسفند دزد را می‌گیرند و دست او را قطع می‌کنند اما، دزدها و اختلاس‌گران ده‌ها هزارمیلیاردی راست راست در کشور راه می‌روند و به مسئولین کشور اعتراض می‌کنند و به ریش همه می‌خندند و کسی هم با آن‌ها برخورد نمی‌کند. دلیل آن هم برای مردم مشخص نیست و باید در این خصوص به مردم توضیحات لازم داده شود.

منتجب نیا با بیان اینکه این جریان بی‌ریشه همانی هستند که بودند، تصریح کرد: از کوزه همان تراود که در اوست. ما نباید این افراد را سرزنش کنیم. سرزنش متوجه کسانی است که این افراد را بر کشور مسلط کردند. من همینجا اعلام می‌کنم کسانی که طیف احمدی‌نژاد را روی کار آوردند باید پاسخگوی همه عملکرد 8 ساله‌ آن‌ها و عملکرد امروز و فردای آن‌ها باشند. نمی‌توانند به این راحتی سلب مسئولیت کنند و خودشان را کنار بکشند و بگویند این افراد جریان انحرافی هستند. شماها همانی بودید که می‌گفتید این جریان معجزه هزاره سوم و نظر کرده امام زمان(عج) است، حالا اما بعد از اینکه تمام دزدی‌هایشان را انجام دادند، برای نجات خودتان این حرف‌ها را می‌زنید.

وی در خاتمه گفت: امروز نه تنها حامیان احمدی‌نژاد، بلکه مسئولان هم باید پاسخگو باشند که چرا با احمدی‌نژاد برخورد نمی‌کنند. اگر یک اصلاح‌طلب یا یک فرد غیرسیاسی یک دهم این تخلفات را انجام داده بود، تاکنون به اشد مجازات رسیده بود اما این افراد اکنون آزادانه در حال رفت و آمد هستند و کری‌خوانی می‌کنند. این‌ها سوالاتی است که آقایان باید صریحا پاسخگو باشند. 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
جنتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
0
0
آقای شیخ شهیر تصور می کنی با این حرفها چقدر مردم به شما اعتمادشان بیشتر می شود خدا شاهد است من که از قبل از ملبس شدن شما را می شناسم در شگفتی هستم با کدام ریشه ای به جایی رسیده ای که بی پروا سخن می گویی. از اعامل خودتان خجالت بکشید حزب شما هیچ توفیقی برای خدمت به مردم ایران ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
0
تو قایم مقامی مگه نه ، ولی دوباره پیدا شدی ، جلل خالق ??!!
نظرات شما
پیشخوان