تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

خانواده انقلاب باید احیا شود/ خیلی‌ها از خدا نمی‌ترسند ولی از رسانه‌ها می‌ترسند

رئیس شورای مرکزی حزب توسعه گفت: من هشت سال است کار حقوقی طاقت فرسایی را دنبال کردم در اینجا به یک تجربه‌ای رسیدم. خیلی‌ها از خدا نمی‌ترسند ولی از رسانه‌ها می‌ترسند.

رویداد۲۴-رئیس شورای مرکزی حزب توسعه گفت: من هشت سال است کار حقوقی طاقت فرسایی را دنبال کردم در اینجا به یک تجربه‌ای رسیدم. خیلی‌ها از خدا نمی‌ترسند ولی از رسانه‌ها می‌ترسند.عبدالحسین روح الامینی رئیس شورای مرکزی حزب توسعه با حضور در همایش خانه احزاب با بیان اینکه حاکمیت باید یکپارچگی در فهم و هضم و علاج حوادث دی ماه را داشته باشد، گفت: در ارائه راهکارها این یکپارچگی باید باشد. این یکپارچگی فقط با گفت‌وگو حاصل می‌شود. با ادبیات ۵۷ نمی‌شود. در لایه‌های زیرین اجتماع حوادثی می‌گذرد که ما باید قدرت پیش‌بینی داشته باشیم و ضمن همراهی با آحاد مردم آن را رفع کنیم.

وی درباره به رسمیت شناختن اعتراض گفت: من هشت سال است کار حقوقی طاقت فرسایی را دنبال کردم در اینجا به یک تجربه‌ای رسیدم. خیلی‌ها از خدا نمی‌ترسند ولی از رسانه‌ها می‌ترسند. من از رسانه‌ها در هشت سال گذشته تشکر می‌کنم. رسانه‌ها سر بزنگاه یاور ما بودند و نقش اول را آنها داشتند. این حوصله و دنبال کردن باعث شد دیروز ابلاغ اجرای حکم دو سال مجازات طرف ما را دادند با اینکه سه ماه است حکم صادر شده ولی حکم اجرا دیروز صادر شد مرتضوی یا خودش را تحویل می‌دهد یا حکم بازداشت سیار برای او صادر می‌شود.

این فعال سیاسی در مورد به عهده‌گیری مسئولیت پاسخ‌گویی گفت : در هر برهه‌ای یک عده نمی‌توانند نقش اپوزیسیون را بازی کنند. خانواده انقلاب باید احیا شود. در یک خانواده سلیقه‌های مختلف وجود دارد ولی نهایتا خانواده است کشور باید به ریل خدمت برگردد.

روح‌الامینی گفت: در بحث قدرت منطقه‌ای ما به شعارهای انقلاب عمل کردیم این الگو باید به صحنه اقتصاد و اجتماع بیاید. در مورد کادرسازی مسئولان کشور باید به خودبازنشستگی زودرس دچار شود و نگذاریم صندلی را از زیر پای ما بکشند. ما در نا‌آرام‌ترین منطقه جهان آرام‌ترین کشور هستیم. مولفه های این دستاوردها گفتمان انقلاب بوده و به عنوان یک انقلابی نه دیپلمات، انقلابی‌نمایی را هم مانع شویم. هرکجا ترجمان ادبیات انقلاب را در صحنه انقلاب انجام دهیم موفق می‌شویم. کشور را در رودربایستی نمی‌شود اداره کرد. اداره کشور از رهبری تا سران قوا و طبقه‌ای که تحت عنوان ژن خوب ایجاد شده با رودربایسی جواب نمی‌دهد.

علی عبادی  از حزب اسلامی کار هم گفت: هنر ما این شده که آدرس غلط بدهیم و خودمان را مبرا کنیم و دیگران جاسوس هستند یا موساد و سیا. تمام رفتارهای اجتماعی ما این است. بنده هم علیرغم اینکه شعار حمایت از نظام را می‌دهم دخیل هستم. ما چه کردیم که انتظار داریم مردم از ما تبعیت کنند؟ ترس ما از کسانی هست که شعار مرگ بر ضدولایت فقیه می‌دهند و در راستای ضدیت با ولایت فقیه حرکت می‌کنند. من به عنوان کسی که سال‌ها در جریان کارگری کار کردم ما هر جا می‌خواهیم چیزی بگوییم می‌گویند فیتیله‌اش را بکش پایین. به جای موساد و سیا ما اول باید خودمان را اصلاح کنیم که از همه بدتر هستیم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان