تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
تابش خبرداد:

بررسی حضور زنان در ورزشگاه در جلسه فردای فراکسیون ورزش با سلطانی‌فر/ ورزشگاه نمی‌تواند محیط ناامن باشد

رییس فراکسیون ورزش مجلس از جلسه فردای این فراکسیون با وزیر ورزش برای بررسی حواشی حضور روز گذشته بانوان در ورزشگاه آزادی و بازداشت برخی از آنها خبر داد و گفت: هیچ محدودیت و ممنوعیت قانونی برای حضور خانم‌ها در ورزشگاه وجود ندارد که بخواهد جرم تلقی باشد و افرادی که این مساله را جرم قلمداد کرده‌اند، باید پاسخگو باشند.

رویداد۲۴-رییس فراکسیون ورزش مجلس از جلسه فردای این فراکسیون با وزیر ورزش برای بررسی حواشی حضور روز گذشته بانوان در ورزشگاه آزادی و بازداشت برخی از آنها خبر داد و گفت: هیچ محدودیت و ممنوعیت قانونی برای حضور خانم‌ها در ورزشگاه وجود ندارد که بخواهد جرم تلقی باشد و افرادی که این مساله را جرم قلمداد کرده‌اند، باید پاسخگو باشند.

محمدرضا تابش درباره بازداشت تعدادی از زنان در حاشیه بازی پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی و انتقال آنان به بازداشتگاه پلیس امنیت اخلاقی به این دلیل که مکانی امنی وجود ندارد گف : قاعدتا ورود به ورزشگاه آزادی که بالغ بر ۷۰ الی ۸۰ هزار نفر در آن تجمع کردند و تلویزیون هم مسابقه را پخش مستقیم نشان می‌دهد یک محیط امن است و نمی‌تواند محیط ناامن باشد.

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ورود خانم‌ها به ورزشگاه هیچگونه منع شرعی و قانونی ندارد، منتهی یک مقدار ملاحظاتی وجود دارد تا بستر حضور آنها فراهم شود و مسئولان باید هرچه زودتر اقدامات را انجام دهند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای بازی بسکتبال ایران و عراق عنوان کرد: خانم‌ها در مسابقات بسکتبال حضور داشتند و این حضور مشکلی را به وجود نیاورود. این که چه طور آن سیاستی که پیشرفت کرده بود چگونه یک دفعه به عقب بازگشت، محل ابهام و پرسش ما نیز است.

وی از طرح این موضوع در جلسه فردای اعضای فراکسیون ورزش با وزیر ورزش و جوانان خبر داد و گفت:‌ هیچ محدودیت و ممنوعیت قانونی برای حضور خانم‌ها در ورزشگاه وجود ندارد که بخواهد جرم تلقی باشد و افرادی که این مساله را جرم قلمداد کرده‌اند، باید پاسخگو باشند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان