تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
در گفت وگو با مدیر کل پزشکی قانونی استان کهکیلویه و بویراحمد

علت فوت قربانیان حادثه سقوط هواپیما اعلام شد/احراز هویت ۹۵ بافت انسانی

مدیر کل پزشکی قانونی استان کهکیلویه و بویراحمد با اشاره به احراز هویت ۹۵ بافت انسانی از پیکرهای قربانیان حادثه سقوط هواپیما علت فوت این قربانیان را اعلام کرد.
رویداد۲۴مدیر کل پزشکی قانونی استان کهکیلویه و بویراحمد با اشاره به احراز هویت ۹۵ بافت انسانی از پیکرهای قربانیان حادثه سقوط هواپیما علت فوت این قربانیان را اعلام کرد.

کامروز امینی، مدیر کل پزشکی قانونی استان کهکیلویه و بویراحمد درباره آخرین وضعیت شناسایی و احراز هویت جان‌باختگان سانحه هوایی هواپیمای تهران_یاسوج گفت: تاکنون ۹۵ بافت انسانی به ما تحویل داده شده است و مراحل تشخیص هویت بر روی این افراد در حال انجام است.

او ادامه داد: امروز هم محموله‌هایی به ما تحویل داده شده است و مانند موارد قبلی بحث نمونه‌برداری و کد‌برداری در حال انجام است و سپس به شیراز منتقل می‌شود تا مراحل پایانی احراز هویت در آنجا انجام شود.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کهکیلویه و بویر احمد درباره علت فوت این افراد گفت: علت فوت صدمات بسیار شدید و متعدد بر اثر اصابت جسم سخت ناشی از سانحه هوایی بوده و سرمازدگی علت فوت آنها نبوده است.

امینی تصریح کرد: همچنان امدادگران در حال انتقال این بافت‌های انسانی هستند و مشخص نیست عملیات جستجو چه زمانی به پایان می‌رسد.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان