تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

صعود رئال مادرید در خانه پاری‌سن‌ژرمن

پاری سن ژرمن و رئال که در دیدار رفت کارشان با برتری 3-1 کهکشانی ها به اتمام رسیده بود امشب در پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند.

رویداد۲۴-پاری سن ژرمن و رئال که در دیدار رفت کارشان با برتری 3-1 کهکشانی ها به اتمام رسیده بود امشب در پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند.

دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم‌های رئال مادرید و لیورپول به جمع 8 تیم برتر این رقابت‌ها آغاز شد.

پاری سن ژرمن و رئال که در دیدار رفت کارشان با برتری 3-1 کهکشانی ها به اتمام رسیده بود امشب در پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند. غیبت نیمار بدشانسی بزرگی برای پاریسی ها بود ولی آنها با تمام قدرت برای جبران شکست بازی رفت قدم به میدان گذاشتند تا بلکه دست به یک شگفتی زده و قهرمان دو دوره اخیر را از دور رقابت ها حذف کنند.

رئال بازی را کمی بهتر از پی اس جی شروع کرد ولی رفته رفته بازی شرایط متعادلی پیدا کرد. رئال سعی داشت از چپ با آسنسیو و مارسلو خطرساز شود و در پی اس جی وزنه حرکتی به سمت راست و روی آلوس و امباپه قرار داشت.

رئال دقیقه شانزده و هفده دو موقعیت عالی گلزنی را از دست داد. ابتدا ضربه بنزما از درون محوطه جریمه با دخالت تیاگو راهی کرنر شد.

روی کرنر آسنسیو توپ را از لوکاس گرفت و با یک پاس به عقب راموس را صاحب توپ کرد ولی ضربه این بازیکن را پی اس جی با کف دست برگشت داد. روی ریباند هم واران کاری از پیش نبرد.

دقیقه 24 پی اس جی به یک ضربه کاشته بیرون محوطه جریمه دست یافت اما ضربه دی ماریا پس از برخورد با راموس راهی کرنر شد و نتیجه ای در پی نداشت.

دقیقه 37 کریم بنزما روی پاس عالی مارسلو با گلر پی اس جی تک به تک شد ولی ضربه نرم او پس از برخورد با پای دروازه بان راهی کرنر شد تا رئال بازهم از بخت مساعد خوب خود بهره ای نبرد.

دقیقه 40 و 42 امباپه و دی ماریا دو موقعیت خوب را برای پی اس جی از دست دادند روی هر دو صحنه واکنش عالی ناواس تاثیرگذار بود.

در نهایت نیمه اول که با فرصت سوزی های رئال مادرید همراه بود، با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

رونالدو دقیقه 49 اولین خطر جدی نیمه دوم را خلق کرد. ضربه سر او روی سانتر مارسلو با اختلاف اندکی راهی اوت شد.

د و دقیقه بعد رئال به گل رسید. دنی آلوس در میانه زمین اشتباه کرد و آسنسیو موفق به توپ ربایی شد. او پس از یک پیشروی مناسب با پاسی عالی لوکاس واسکز را در جناح چپ صاحب توپ کرد تا سانتر این بازیکن با پرواز بلند رونالدو و ضربه سری تماشایی به گل تبدیل شود.

کاوانی دقیقه 57 از شش قدم با یک ضربه اکروباتیک به توپ ضربه زد که با برخورد به واران راهی کرنر شد. این اولین واکنش جدی پی اس جی پس از دریافت گل بود.

دقیقه 65 کار برای پی اس جی با اخراج وراتی دشوارتر هم شد. او روی اعتراض شدید به داور، دومین کارت زرد را هم گرفت و تیمش را ده نفره کرد.

 دقیقه 68تیر دروازه مانع گل شدن شوت آسنسیو شد تا حساب کار 0-1 بماند.

دقیقه هفتاد میزبان ده نفره به گل رسید..روی یک ضربه کرنر و در شلوغی جلوی دروازه توپ به صورت تصادفی به پای پاستوره برخورد کرد و داخل دروازه شد.

کریم بنزما یک بار دیگر فرصت سوزی کرد و این بار دقیقه 73 در مصاف تک به تک با گلر پی اس جی توپ را به اوت زد تا دو دقیقه بعد جای خود را به بیل بدهد.

رئال که کاملا بر توپ و میدان مسلط بود دقیقه هشتاد به گل دوم رسید. شوت کاسیمیرو از درون محوطه جریمه پس از برخورد با پای مدافع پی اس جی راهی دروازه شد تا کار تیم پاریسی تمام شود.

در ادامه، رئال یک توپ نیز توسط لوکاس به تیر زد و چند فرصت خوب دیگر را هم از دست داد تا نتیجه همان 1-2 بماند. به این ترتیب کهکشانی ها با برتری 5-2 در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شدند و پی اس جی یک بار دیگر دریک هشتم حذف شد.

 لیورپول راهی مرحله یک چهارم نهایی شد

تیم فوتبال لیورپول هم سه شنبه شب دیدار برگشت خود مقابل پورتو در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه آنفیلد برگزار کرد و برابر این تیم به تساوی بدون گل دست یافت.

در این بازی یورگن کلوپ از بازیکنان اصلی خود استفاده نکرد و بیشتر به یاران نیمکت نشین خود میدان داد.

لیورپول که بازی رفت را ۵ بر صفر برده بود در مجموع با همین نتیجه پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان