تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

نظارت و ارزیابی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان افزایش یافت

مدیر کل تعاون و پشتیبانی بر افزایش نظارت و ارزیابی از عملکرد پایگاه ها و مراکز ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سال 97 تاکید کرد.

رویداد۲۴-مدیر کل تعاون و پشتیبانی بر افزایش نظارت و ارزیابی از عملکرد پایگاه ها و مراکز ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سال 97 تاکید کرد.کریمی فر از رزرو پذیرش فرهنگیان در ستادهای اسکان نوروزی سخن گفت و افزود: رزرو اسکان نوروزی فرهنگیان از چهارم اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 23 همین ماه ادامه دارد.

وی تاکید کرد: فرهنگیان متقاضی می توانند با مراجعه به سامانه  eskan.medu.irبرای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

کریمی فر 28 اسفند ماه را زمان مراجعه حضوری فرهنگیان به 709 پایگاه اسکان نوروزی جهت پذیرش مسافران  و بهره مندی ازخدمات ستادهای مذکور عنوان نمود و اظهار داشت 25هزار نفر عوامل اجرایی طرح اسکان آماده پذیرش فرهنگیان محترم درقالب یکصد هزار کلاس درس هستند.

این مقام مسئول اظهار داشت:تاکنون 66 هزار نفر در قالب 18 هزار و333 خانوار اقدام به رزرو مکان مورد نظر خود در مراکز اسکان  نموده اند.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی، استان های هرمزگان، اصفهان و فارس را به ترتیب پیشتاز در رزرو اسکان نوروز 97 معرفی و خاطر نشان کرد:  آمار رزرو درمقایسه  با مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به کیفیت بخشی مراکز اسکان فرهنگیان، تلاش برای ارائه خدمات ارزنده به این قشر عظیم را لازم و ضروری خواند و گفت: بازرسان ستاد اسکان بر روند عملکرد این مراکز نظارت دائم خواهند داشت.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تقویت  نظارت و ارزیابی عملکرد ستادها، پایگاه ها و مراکز اسکان نوروزی استان ها را از اهم برنامه های ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان برشمرد و گفت: در این خصوص با همکاری اداره کل ارزیابی عملکرد، شاخص های مورد نظر تدوین و آماده ارسال به استان ها است.

کریمی فر برپایی نمایشگاه های بومی، سنتی و سفره های هفت سین در جوار پایگاه های اسکان را فعالیتی مثبت در راستای معرفی فرهنگ و سنن محلی هر استان با رویکرد معرفی جاذبه های گردشگری  به مسافران نوروزی ذکر کرد.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت  آموزش و پرورش در پایان، دوازدهم فروردین سال 1397 را زمان اتمام اسکان مسافران نوروزی در پایگاه های مربوطه اعلام کرد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان