تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

دشمنان کشور برای روزهای آخر سال نقشه کشیده‌اند/ هیچ‌گاه با سنت‌های ملی مقابله نشده است

خطیب نماز جمعه تهران گفت: هیچ‌گاه با سنت‌های ملی مقابله نشده است، چهارشنبه سوری یکی از این سنت‌هاست اما دشمنان کشور برای روزهای آخر سال نقشه کشیده‌اند.

رویداد۲۴-خطیب نماز جمعه تهران گفت: هیچ‌گاه با سنت‌های ملی مقابله نشده است، چهارشنبه سوری یکی از این سنت‌هاست اما دشمنان کشور برای روزهای آخر سال نقشه کشیده‌اند.‌ حجت‌الاسلام کاظم صدیقی با اشاره به ۱۴ اسفند و خروج بنی صدر از کشور گفت: در این روز مسئله فرار بنی‌صدر مطرح است، بنی‌صدر سر سفره امامت و شهدا حضور داشت. او بالاخره با هر کیفتی بود رأی آرود البته رای بالا ملاک نیست نمونه‌هایش را در این مملکت زیاد دیده‌ایم.

وی ادامه داد: مشاهده کردیم وقتی شخصی رای آورد اختیار کشور را در دست گرفت،‌ خزانه مملکت در اختیارش بود فرماندهی کل قوا در اختیارش بود اما طغیان کرد وقتی که مشتی غرب‌گرا دروش را گرفتند سوت و کف زدند،‌ به این مردم بی‌اعتنایی شد.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: هرکسی از پرچم ولایت فاصله بگیرد عاقبش مشخص است. ولی فقیه در اسلام بلندگوی مردم وحامی مستضعفان است او از  متن مردم برخاسته است لذا مسئله ولایت هم مردمی بودن و هم متدین بودن است کسی که از ولایت جدا می‌شود مردمی هم نیست.

وی خطاب به مسئولان کشور گفت: لازم است مسئولان با خدا خلوت کنند تا ببینند عوض نشده باشند،‌ به خاطر دارد که چه کسانی دور بنی صدر بودند او چه برو و بیایی داشت اما امروز او به افسانه‌ها پیوست.

خطیب نماز جمعه تهران به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: در این روزها مسئله اعزام کاروان راهیان نور را داریم هشت سال جنگ یک مقطع تاریخی نیست بلکه یک کلاس درس است؛ کلاسی که افرادی را تربیت کرد که خط‌شکن شدند. در زمان جنگ کارگرانی بودند که زن و بچه آن‌ها به دستمزد روزانه‌شان نیاز داشتند اما او به جبهه رفت.

وی تاکید کرد: جریان جبهه یک کانون است خورشید همیشه تابان است. این جوان‌های که به مناطق جنگی می‌روند با یک ذخیره معنوی باز می‌گردند.

صدیقی با اشاره به جشن عاطفه‌ها ادامه داد: این روزهای آخر سال است مشاهده می‌کنید افراد در تکاپوی خرید اول سال هستند در آشنایان و دوستان هستند کسانی که نیازمندند آن‌ها را فراموش نکنیم.

وی با اشاره به آخرین چهارشنبه سال اظهار داشت: هیچ‌گاه با سنت‌های ملی مقابله نشده است، چهارشنبه سوری یکی از این سنت‌هاست اما دشمنان کشور برای روزهای آخر سال نقشه کشیده‌اند آنان برای روزهای آخر اسفند نقشه داشتند اما  اصالت، غیرت و رهبری بی‌نظیری که مثل در دنیا وجود ندارد و  عمود خمیه است،‌ هدایت‌گر و بصیر است،‌ طبیب است و داروها را آمده دارد، شیرازه را حفظ کرده بصیرت‌ها را تقویت می‌کند.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: مسئولان نظام شما هم مثل مردم زیر پرچم کشور قرار بگیرید به مانند رهبری باشید که سیمش وصل و حواسش به خدا است.

وی خاطر نشان کرد: مسئله چهارشنبه بسیار مهم است امنیت روانی جامعه را به خطر نیندازید،‌ چه جوانان‌هایی که در این روز جانشان به خطر می‌افتد جوانانی که به این طریق کشته می‌شوند و جوابی برای خداوند ندارند. خوشبختانه صدا و سیما در این مورد اطلاع‌رسانی خوبی کرده است.

خطیب نماز جمعه در فراز دیگری از سخنان خود به سفر وزیر امور خارجه اشاره کرد و گفت: سفر وزیر امور خارجه با آن مواضع معاندانه به کشور صورت گرفت،‌ او دلال اهداف آمریکا در منطقه است و حضرت آقا به خوبی پاسخ دادند  منطقه به شما چه ربطی دارد موضع آمریکا همیشه فتنه‌گرانه بوده است به احدی اجازه نخواهیم که در منطقه این فضولی‌ها را کند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان