تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

افزایش بازرسان ویژه در ناوگان حمل و نقل عمومی بین‌شهری

رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه خودروهایی که بیش از یک میلیون جریمه دارند؛ متوقف می شوند، گفت: افزایش بازرسان ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری را در ایام نوروز خواهیم داشت.

رویداد۲۴-رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه خودروهایی که بیش از یک میلیون جریمه دارند؛ متوقف می شوند، گفت: افزایش بازرسان ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری را در ایام نوروز خواهیم داشت.سردار مهری، رییس پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران درباره ویژگی های سامانه موبایلی برخط ثبت تخلفات رانندگی گفت: این سامانه دارای ثبت دقیق محل تخلف است و قابلیت جابجایی و تغییر کد جریمه را ندارد.همچنین زمان و مکان دقیق تخلف قابل ارایه است.تسهیل در اعمال قانون و دسترسی مردم به آخرین تخلفات رانندگی از دیگر ویژگی های این سامانه است.

رییس پلیس راهور ناجا درباره اینکه این سامانه چه موقع مورد استفاده است، خاطرنشان کرد:این سامانه به صورت انبوه در سال ۹۷ بکارگیری می شود.

سردار مهری گفت: ۲۱ اسفند ماه آماده باش همیاران پلیس را خواهیم داشت و امیدواریم با استفاده از تمام ظرفیت خود و همکاری شهروندان آرامش بهاری داشته باشیم.

او از مردم خواست تا خودروهایشان معاینه فنی داشته و سرنشینان صندلی عقب نیز از کمربند ایمنی استفاده کنند.

رییس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می دهد.

سردار مهری تصریح کرد: بازرسان ویژه ای برای حمل و نقل عمومی بویژه اتوبوس ها در نظر گرفتیم. همچنین سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل عمومی معروف به سپهتن در سال 96 تکمیل شده و می توانیم به طور کامل از آن استفاده کنیم.

او ادامه داد: امسال برابر قانون رانندگان خودروهایی که بیش از 30 نمره منفی داشته باشند گواهینامه شان ضبط می شود. خودروهایی که بیش از یک میلیون جریمه دارند متوقف می شوند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان