تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

مقام‌های انگلستان با دم شیر بازی نکنند / ۳ نکته در مورد برخورد پلیس بریتانیا با مهاجمان منتسب به فرقه «شیرازی»

یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس با اشاره به حمله اخیر مهاجمان منتسب به فرقه «شیرازی» به سفارت ایران در بریتانیا گفت: مقام‌های انگلستان با دم شیر بازی نکنند.

رویداد۲۴-یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس با اشاره به حمله اخیر مهاجمان منتسب به فرقه «شیرازی» به سفارت ایران در بریتانیا گفت: مقام‌های انگلستان با دم شیر بازی نکنند.مصطفی کواکبیان در جریان نشست علنی امروز مجلس در تذکری اعلام کرد: بنده به‌عنوان رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و بریتانیا به مقام‌های دولت بریتانیا می‌گویم که با دم شیر بازی نکنند.

وی افزود: دولت بریتانیا به تعدادی از افرادی که فرقه تفرقه‌انگیز «شیرازی» که به «شیعه انگلیسی» معروف هستند، اجازه داد به راحتی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلستان حمله کنند و به پشت‌بام سفارتخانه رفته و پرچم کشورمان را پایین بیاورند و پرچم خود را در آن محل نصب کنند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر این‌که ۳ نکته در این بحث حائز اهمیت است، گفت: اول اینکه گفته می‌شود پلیس انگلستان از این موضوع خبر داشته است. نکته دوم این است که پلیس انگلستان ۲ تا ۳ ساعت بعد از حمله، در این محل حاضر شده و مهاجمان را دستگیر کرده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی همچنین تصریح کرد: نکته سوم این است که این افراد پس از ۳ ساعت آزاد شدند.

کواکبیان در پایان با بیان این‌که موضوع در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیگیری خواهد شد، یادآور شد: لازم است وزارت امور خارجه نیز این موضوع را با جدیت پیگیری کند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان