تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
در دیدار با مشاور امنیت ملی پاکستان مطرح شد

درخواست ظریف از مقامات پاکستانی برای آزادی یک سرباز ایرانی از چنگال تروریست‌ها

دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود با مقامات پاکستانی، صبح امروز سه شنبه با ژنرال ناصر خان جنجوعه، مشاور امنیت ملی نخست‌وزیر این کشور دیدار و تبادل نظر کرد.
رویداد۲۴- دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود با مقامات پاکستانی، صبح امروز سه شنبه با ژنرال ناصر خان جنجوعه، مشاور امنیت ملی نخست‌وزیر این کشور دیدار و تبادل نظر کرد. 

در این ملاقات مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان با اشاره به مناسبات و روابط بسیار خوب دو کشور گفت: آن‌چه در روابط دو کشور بسیار اهمیت دارد این است که ایران و پاکستان در کنار هم باشند و موضوعات را مدیریت نمایند.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار بر آمادگی کشورمان برای توسعه بیشتر مناسبات و همکاری ها در تمام سطوح با پاکستان تاکید کرد.

در ادامه طرفین از افزایش همکاری های امنیتی و حفاظت بیشتر از مرزها استقبال کردند و در خصوص برگزاری نشست کمیسیون های امنیتی و کنسولی، بهره برداری از ظرفیت های بنادر گوادر و چابهار با هدف توسعه همکاری های اقتصادی بین دو کشور، بررسی راههای افزایش همکاری های بانکی و بهره برداری از خط لوله گاز، همکاری های چند جانبه و موضوعات منطقه ای، مبارزه با تروریسم، به ویژه مبارزه با داعش گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این ملاقات از مقامات پاکستانی خواست تلاش نمایند تا سرباز ایرانی اسیر در چنگال یکی از گروهک‌های تروریستی آزاد و به آغوش خانواده بازگردد که قول حداکثر همکاری داده شد.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان