تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

صعود ساحلی بازان ایران به فینال تور جهانی تک ستاره عمان

تیم "الف" والیبال ساحلی ایران (سالمی و رئوفی) با پیروزی دو بر یک برابر تیم عمان (مازین و نوح) به دیدار پایانی تور جهانی تک ستاره‌ عمان راه یافتند.

رویداد۲۴-تیم "الف" والیبال ساحلی ایران (سالمی و رئوفی) با پیروزی دو بر یک برابر تیم عمان (مازین و نوح) به دیدار پایانی تور جهانی تک ستاره‌ عمان راه یافتند.به‌ گزارش ، مرحله نیمه نهایی تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی عمان امروز (شنبه) با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار تیم‌ ‌ملی "الف" ایران با ترکیب بهمن سالمی و رحمان رئوفی رو در روی تیم عمان (مازین و نوح) قرار گرفت که در پایان ساحلی بازان ایران در دو ست متوالی و با امتیازهای ۱۹ – ۲۱ و ۱۵ – ۲۱ برابر میزبان به پیروزی رسیدند و گام به دیدار فینال گذاشتند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم آلمان (برگمن و هارمس) با نتیجه‌ دو بر یک تیم ایتالیا (آندرتا و آبباتی ) را شکست داد و او راهی دیدار پایانی شد.

به ‌این‌ ترتیب در دیدار رده بندی تور جهانی یک ستاره عمان از ساعت ۱۴:۳۰ تیم عمان به مصاف ایتالیا می‌رود و از ساعت ۱۶ تیم‌ ‌ملی "الف" ایران برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم آلمان خواهد رفت.

پیش از این تیم‌های ملی "ب" و "ج" ایران با شکست برابر رقبا به ترتیب به عناوین پنجم و هشتم دست یافتند و پاداش ۳۰۰ دلاری را از آن خود کردند. هم چنین به تیم‌های اول تا چهارم به ترتیب هزار، هفتصد، پانصد و چهارصد دلار جایزه نقدی اهدا می‌شود.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان