تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۶

استقرار ایست بازرسی در ۴۰۰ نقطه از تهران/ دستگیری ۱۰۰۰ نفر از محکومان متواری

فرمانده انتظامی پایتخت از استقرار ایست بازرسی در ۴۰۰ نقطه از تهران خبر داد.

رویداد۲۴-فرمانده انتظامی پایتخت از استقرار ایست بازرسی در ۴۰۰ نقطه از تهران خبر داد.سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری ، اظهار داشت: این طرح در سه حوزه امنیتی، ترافیکی و انتظامی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح ۲۵ هزار نفر حضور خواهند داشت، گفت: این طرح از روز گذشته آغاز و  تا ۱۵ فزوردین بنابر دستورالعمل ها آغاز خواهد شد. ۱۷ هزار نفر در دو شیفت در کلانتری‌های، آگاهی ها و ... کارها را  انجام خواهند داد و مابقی در ۳۱۳ چادر طرح نوروزی در تهران حضور خواهند یافت.

سردار رحیمی با اشاره به گشت‌های نوروزی افزود: گشت های پیاده، خودرویی و موتوری به راهنمایی مسافران خواهند پرداخت و در ۴۰۰ نقطه از تهران ایست بازرسی صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این طرح ۸۵۷ گشت سواره و ۶۵۰ گشت پیاده خواهیم داشت، گفت: در این طرح محورهای اصلی تهران توسط یگان امداد تحت نظارت است و ۵ یگان ویژه برای واقع ضروری آماده باش خواهند بود.

وی ادامه داد: ۳۳ گروه برای نظارت، هدایت و بازرسی بر نیروها به صورت شبانه روزی آماده باش خواهند بود.

سردار رحیمی در ادامه با اشاره به عملکرد پلیس تهران بزرگ در طول یکسال گذشته اظهار داشت: در طول سال گذشته بیش از ۲۱تن مواد مخدر کشف شد که در مقایسه با سال قبل ۱۵ درصد افزایش داشتیم.

وی ادامه داد: در راستای برقراری نظم و امنیت در کشور در سالی که گذشت ۷۰ باند شناسایی و منهدم شدند که در این زمینه افزایش  ۱۱ درصدی داشتیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به جمع آوری معتادین متجاهر در کشور اشاره کرد و گفت: در جمع آوری معتادین متجاهر افزایش ۱۴ درصدی نسبت به سال گذشته داشتیم.

وی ادامه داد: در سرقت مسلحانه و سرقت‌های خشن ۲۳ درصد کاهش داشته و در کشف جرم های سرقت به عنف و زورگیری ۱۵ درصد افزایش داشتیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: ارزش ریالی اجناس کشف شده افزایش  ۳۸ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه  تجمعات در تهران افزایش ۳۵ درصدی داشته است، گفت:  با هدایت و تدابیر انجام شده بخصوص در اغتشاشات ۳ ماه گذشته و در اغتشاشات خیابان پاسداران به گونه ای کار انجام شد که هوشمندی پلیس را نشان داد.

سردار رحیمی گفت: بالغ بر ۷۰ درصد سرقت ها و جرایم سایبری ۷۵ درصد کشف شده است و به ۱۱ هزار پرونده رسیدگی شده است. بیش از ۷۰ مسابقه بدون کوچکترین مسئله ای مدیریت شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:  ۱۰۰ درصد جرایم جنایی کشف شده و ۱۰۰۰ نفر از محکومین متواری دستگیری شدند.

سردار رحیمی در خصوص تلفات تصادفات نیز گفت: خوشبختانه در راهنمایی و رانندگی از برج ۶ تاکنون همه ماهه کاهش تلفات رانندگی داشتیم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان