تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۵

خروج قطار از ریل و انسداد محور اندیمشک - لرستان

به دلیل بارندگی‌های شدید و مسدود شدن خط آهن در ۱۱۵ کیلومتری شمال اندیمشک، حرکت همه قطارهای امروز اهواز به سمت تهران و مشهد کنسل شده و همکاران در تلاش هستند تا این مسیر هرچه سریع‌تر بازگشایی شود.
رویداد۲۴-مدیرکل راه آهن جنوب گفت: به دلیل بارندگی‌های شدید و مسدود شدن خط آهن در ۱۱۵ کیلومتری شمال اندیمشک، حرکت همه قطارهای امروز اهواز به سمت تهران و مشهد کنسل شده و همکاران در تلاش هستند تا این مسیر هرچه سریع‌تر بازگشایی شود.

به گزارش رویداد۲۴، عبدالکریم درویش‌زاده درباره این حادثه در منطقه خوزستان، اظهار کرد: قطارهایی که از سوی تهران عازم اندیمشک و اهواز بودند نیز در شهرهای دورود و اراک متوقف شدند و مسافران آن‌ها به وسیله اتوبوس راهی این ۲ شهر شدند.

وی افزود: حوالی ساعت ۱۸ روز گذشته دو سالن مسافری یک قطار محلی که از دورود عازم اندیمشک بود، به دلیل بارش شدید باران از ریل خارج و این مساله موجب مسدود شدن مسیر و بروز خسارات در این منطقه شد.

درویش‌زاده تصریح کرد: این حادثه در منطقه لرستان و در ۱۱۵ کیلومتری شهرستان اندیمشک اتفاق افتاد که قطار در مسیر حرکت خود با یک توده گل برخورد و از ریل خارج شد.

وی گفت: شدت بارندگی به حدی بوده که خاکریز‌های اطراف یکی از پل‌های شمال ایستگاه تنگه ۵ نیز از بین رفته و مشکلات فراوانی را به بار آورده است؛ این مشکلات به گونه‌ای است که در خصوص بازگشایی مسیر فعلا نمی‌توان پیش بینی انجام داد.

مدیرکل راه‌آهن جنوب خاطرنشان کرد: به دلیل حجم بالای بارندگی در این مناطق انجام عملیات بازگشایی بسیار دشوار است اما همکاران همه تلاش خود را انجام می‌دهند تا این مسیر به سرعت بازگشایی شود و مشکلی برای تردد قطار‌ها وجود نداشته باشد.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان