تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۷

نخستین وقف سال ۹۷ به ثبت رسید /موقوفه ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای کمک به تحصیل کودکان نیازمند

نخستین وقف سال ۱۳۹۷ هم‌زمان با شهادت امام هادی (ع) و نخستین روز فروردین انجام شد و ما این موضوع را اغازی نیک برای سال جدید تلقی می‌کنیم.

رویداد۲۴-نخستین وقف سال ۱۳۹۷ هم‌زمان با شهادت امام هادی (ع) و نخستین روز فروردین انجام شد و ما این موضوع را اغازی نیک برای سال جدید تلقی می‌کنیم. مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از انجام نخستین وقف سال ۹۷ خبر داد و گفت: در این اقدام خیرخواهانه، نیکوکاری یک باب مغازه را در راستای کمک به تحصیل کودکان و افراد بی‌بضاعت وقف کرد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی با تبریک عید نوروز اظهار کرد: نخستین روز از فروردین‌ماه سال جدید با شهادت حضرت امام هادی (ع) مصادف شده بود که عزاداری در این روز در دستور کار اداره اوقاف استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: نخستین وقف سال ۱۳۹۷ هم‌زمان با شهادت امام هادی (ع) و نخستین روز فروردین انجام شد و ما این موضوع را اغازی نیک برای سال جدید تلقی می‌کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز تاکید کرد: در این اقدام خیرخواهانه، نیکوکار ساوجبلاغی یک باب مغازه در بلوار رستاخیز گوهردشت را وقف کرد.

صالحی خاطرنشان کرد: ارزش مادی این باب مغازه ۱۵۰ میلیون تومان ارزیابی‌شده که در راستای کمک به تحصیل کودکان و افراد بی‌بضاعت وقف ‌شده است.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان