تاریخ انتشار: ۱۹:۳۲ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۷

پیشنهاد رفع تحریم ها به قطر در قبال انصراف از میزبانی جام جهانی فوتبال

کشور‌های محاصره کننده قطر پیشنهاد کرده اند تحریم این کشور در برابر انصراف آن از میزبانی جام جهانی فوتبال سال ۲۰۲۲، لغو شود

رویداد۲۴-کشور‌های محاصره کننده قطر پیشنهاد کرده اند تحریم این کشور در برابر انصراف آن از میزبانی جام جهانی فوتبال سال ۲۰۲۲، لغو شود  دادستان قطر گفته است که کشور‌های محاصره‌کننده قطر اعلام کرده‌اند که حاضرند در قبال کناره‌گیری قطر از میزبانی جام جهانی، محاصره این کشور را پایان دهند.

  دادستان کل قطر فاش کرد کشور‌های محاصره کننده قطر پیشنهاد کرده اند تحریم این کشور در برابر انصراف آن از میزبانی جام جهانی فوتبال سال ۲۰۲۲، لغو شود.

علی بن فطیس المری در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی «ای بی سی» گفت: کشور‌های محاصره کننده قطر خواستار انصراف دوحه از میزبانی جام جهانی فوتبال شدند تا تحریم‌ها علیه این کشور لغو شود.

المری افزود: ژنرال مسئول اداره پلیس امارات، به تکرار چنین خواسته‌ای عادت کرده است و می‌گوید اگر دوحه بخواهد آمادگی خود را برای دستیابی به راه حل و پایان محاصره قطر نشان دهد، باید میزبانی جام جهانی فوتبال را کنار بگذارد.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار روزنامه اسپانیایی که آیا امکان گشایش در این بحران در آینده نزدیک وجود دارد؟ خاطر نشان کرد: با صراحت می‌گویم هیچ نشانه‌ای برای گشایش در این بحران در شرایط فعلی نمی‌بینیم. هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که حاکی از تمایل این کشور‌ها برای گفتگو و دستیابی به راه حل درباره مشکلات باشد./ 

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان