تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۷

اعلام آمار اسکان نوروزی فرهنگیان تا پایان سومین روز از فروردین ماه ۹۷

تا پایان سومین روز از فروردین ماه ۹۷، قریب به یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۴۲۸ نفر مسافر در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان پذیرش شدند.

رویداد۲۴-تا پایان سومین روز از فروردین ماه ۹۷، قریب به یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۴۲۸ نفر مسافر در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان پذیرش شدند.جدیدترین آمار پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان موقت، تا پایان روز جمعه سوم فروردین ماه ۹۷، معادل یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۴۲۸ نفر در قالب ۳۴۷ هزار و ۴۶۸ خانوار می باشد.

بر این اساس، آمار اسکان نوروزی تاکنون به ۳ میلیون و ۳۷۷ هزار و ۴۴۶ نفر- روز می‌رسد.

بر اساس این گزارش، استان‌های اصفهان، فارس، خراسان رضوی، هرمزگان، خوزستان و یزد به ترتیب پذیرای بیشترین مسافران نوروزی در مراکز اسکان بوده‌اند و استانهای البرز، شهرستانهای تهران ، زنجان و خراسان شمالی پایین ترین نرخ جذب مسافرین فرهنگی را به خود اختصاص داده اند.

در این گزارش آمده است، برای اولین بار تقویت، توسعه و برپایی نمایشگاه های بومی، ملی و محلی در ۷۰۷ پایگاه پذیرش اسکان فرهنگیان در نوروز ۱۳۹۷ در راستای معرفی و شناسایی فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و همچنین معرفی جاذبه ها ی توریستی و گردشگری در پایگاههای اسکان نوروزی از مواردی است که جذابیت مسافرت های نوروزی را با رویکرد ماندگاری و مقصد سفر، ارتقا داده است.

گفتنی است، در اسکان نوروز ۱۳۹۷ کیفیت بخشی مراکز اسکان از دیگر شاخصه های این فرایند بوده که با هدف منزلت اجتماعی فرهنگیان در حال ارائه خدمات به معلمین نجیب می باشد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان