تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۷

مهار کامل آتش‌سوزی در جنگل‌های گیلان/ خسارت به 13.5 هکتار از مزارع چای استان

آتش سوزی گسترده ای که دیروز در گیلان رخ داد به طور کامل مهار شد و هم اکنون هیچگونه آتش سوزی در سطح جنگل ، مراتع و باغ‌های استان مشاهده نمی شود.

رویداد۲۴-آتش سوزی گسترده ای که دیروز در گیلان رخ داد به طور کامل مهار شد و هم اکنون هیچگونه آتش سوزی در سطح جنگل ، مراتع و باغ‌های استان مشاهده نمی شود. مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان گفت: آتش‌سوزی گسترده ای که دیروز در جنگل ها و مراتع استان رخ داد به طور کامل مهار شد.

یوسف‌پور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان امروز گفت: آتش سوزی گسترده ای که دیروز در گیلان رخ داد به طور کامل مهار شد و هم اکنون هیچگونه آتش سوزی در سطح جنگل ، مراتع و باغ‌های استان مشاهده نمی شود.

یوسف پور افزود: با وزش باد گرم شدید از عصر دیروز در گیلان و به علت بی احتیاطی مسافران ، آتش سوزی گسترده ای در سطح 134 هکتار از جنگل ها ، مراتع و باغ های چای گیلان رخ داد.

وی گفت: این میزان از آتش سوزی در 12 شهرستان از 16 شهرستان گیلان رخ داد که 13 و نیم هکتار از آن به طور جدی خسارت دید و نیاز به ترمیم و جنگل داری دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: 90 درصد دیگر از این میزان آتش سوزی به طور سطحی در جنگل ها ، مراتع و باغ های چای رخ داد که با هزینه کمتری نیاز به بازسازی دارد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان