تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۷

لیگ جهانی ترکیه میزبان تیم ملی کاراته ایران

کاراته کاهای ایران در پنجمین مرحله لیگ جهانی در سال 2018 که به میزبانی ترکیه برگزار می شود، حضور می یابند.

رویداد۲۴-کاراته کاهای ایران در پنجمین مرحله لیگ جهانی در سال 2018 که به میزبانی ترکیه برگزار می شود، حضور می یابند.بنا بر گزارش های رسیده مراحل مختلف لیگ جهانی کاراته دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی به منظور کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو است.
بر این اساس، چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته در سال 2018 از 19 فروردین ماه جاری به میزبانی مراکش و در شهر «رباط» آغاز خواهد شد که کاراته کاهای ایران در این رویداد مهم حضور ندارند.
تیم ملی کاراته ایران از سه مرحله قبلی لیگ جهانی در پاریس و روتردام به میدان رفت، اما در مسابقات دبی برخی کاراته کاها با هزینه شخصی شرکت کردند.
فدراسیون کاراته این روزها به شدت درگیر مشکلات مالی و کمبود بودجه است، اما حضور در مراکش از قبل در برنامه های تیم ملی ایران نبوده است.
مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا مقدمات حضور ملی پوشان در مرحله پنجم لیگ جهانی در سال 2018 که خرداد ماه در استانبول ترکیه برگزار می شود را فراهم کنند و به نظر نمی رسد مانعی سر راه این امر قرار داشته باشد.
همچنین رقابت های قهرمانی آسیا در رده های نوجوانان، جوانان و امید نیز اواخر اردیبهشت ماه در ژاپن برگزار خواهد شد که شنیده می شود مسئولان فدراسیون کاراته ایران در نظر دارند در ادامه مشکلات مالی خود تنها تیم جوانان را به این رویداد مهم اعزام کنند.
مسابقات آسیایی ژاپن، گزینشی المپیک 2018 جوانان در بوینس آیرس است.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان