تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۷

ساغلام: به تراکتوری که ساخته‌ام اعتقاد دارم

امیدوار هستیم که فردا تماشاگران از دیدن یک بازی خوبی لذت ببرند و حاصل جدال دو تیم شایسته ذوب‌آهن و تراکتورسازی، فوتبال خوبی از آب درآید.

رویداد۲۴-امیدوار هستیم که فردا تماشاگران از دیدن یک بازی خوبی لذت ببرند و حاصل جدال دو تیم شایسته ذوب‌آهن و تراکتورسازی، فوتبال خوبی از آب درآید. سرمربی تراکتورسازی اعلام کرد تیمش با شناخت کافی به مصاف ذوب آهن می رود و برای 3 امتیاز تلاش می کند.

ارطغرول ساغلام پیش از دیدار روز جمعه تیمش با ذوب آهن عنوان کرد: تراکتورسازی در تعطیلات آماده‌سازی خوبی برای این مسابقه صورت داد و در حال حاضر انگیزه بسیاری برای پیروزی مقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن در اصفهان داریم. تیم ما در حال حاضر در شرایط مناسبی قرار گرفته و وضعیت بدنی و روانی بازیکنان تیم ما برای این مسابقه مناسب است.

وی ادامه داد:به امتیاز این مسابقه احتیاج بسیاری داریم و تلاش ما این است که با نتیجه مناسب، هر سه امتیاز مسابقه را از آن خود کنیم.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به شناختش از ذوب آهن بیان کرد: تراکتورسازی از ذوب‌آهن شناخت بسیار خوبی دارد و به این موضوع باور دارد که ذوب‌آهن، تیم بسیار خوبی به شمار می‌رود. با این حال ما به خود باور داریم و اعتقادمان این است که تراکتورسازی تیم شایسته‌ای به شمار می‌رود بنابراین باید هرطور شده از بازی خوب خود به نتیجه گیری برسیم.

ساغلام در پایان افزود: امیدوار هستیم که فردا تماشاگران از دیدن یک بازی خوبی لذت ببرند و حاصل جدال دو تیم شایسته ذوب‌آهن و تراکتورسازی، فوتبال خوبی از آب درآید.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان