تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۷

۵۸ درصد تصادفات شبانه‌روز گذشته بین ساعت ۱۶ تا ۲۴ بوده است

رییس پلیس راهور ناجا گفت که ۵۸ درصد تصادفات شبانه‌روز گذشته بین ساعت ۱۶ تا ۲۴ بوده است.

رویداد۲۴-رییس پلیس راهور ناجا گفت که ۵۸ درصد تصادفات شبانه‌روز گذشته بین ساعت ۱۶ تا ۲۴ بوده است.سردار مهری، رییس پلیس راهور ناجا در حاشیه بازدید از قرارگاه پلیس راه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: بار ترافیک در شهرهای زیارتی و‌ سیاحتی و خصوصا محورهای شمالی مانند چالوس، رشت - قزوین و هراز در هر دو‌ مسیر رفت و برگشت پرحجم و در مقاطعی سنگین است.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه رانندگان در بازگشت حتما مدیریت زمان داشته باشند، افزود: رانندگان از هم اکنون بازگشت کنند و بازگشت خود را به روزهای آخر موکول نکنند. رانندگان در برگشت استراحت کنند و زمان ماندن در ترافیک را با سرعت جبران نکنند.

وی ادامه داد: حادثه اتوبوسی خاصی در نوروز نداشتیم. طی شبانه‌روز گذشته ۶۰ درصد علت تصادفات فوتی سرعت و سبقت غیرمجاز و ۳۰ درصد عدم توجه به جلو‌ ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

سردار مهری افزود: پلیس در دور بازگشت به طور جدی با تخلفات سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ و راست برخورد می‌کند و بیش از ۳۵ نفر طی ۴۸ ساعت گذشته در تصادفات رانندگی کشته شدند. همچنین ۵۸  درصد تصادفات شبانه‌روز گذشته بین ساعت ۱۶ تا ۲۴ بوده است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان