تاریخ انتشار: ۱۷:۴۸ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۷

واکنش ضرغامی به تهدیدات بقایی از زندان

حمید بقایی از یاران محمود احمدی‌نژاد که اواخر سال ۹۶ پس از بازدداشت از سوی مراجع قضایی، به گفته وکیلش دست به اعتصاب غذا زد و تهدید کرده است که تنها در صورت اعطای مرخصی و برگزاری دادگاه علنی از این اعتصاب دست می‌کشد.

رویداد۲۴-حمید بقایی از یاران محمود احمدی‌نژاد که اواخر سال ۹۶ پس از بازدداشت از سوی مراجع قضایی، به گفته وکیلش دست به اعتصاب غذا زد و تهدید کرده است که تنها در صورت اعطای مرخصی و برگزاری دادگاه علنی از این اعتصاب دست می‌کشد.

مهران عبدالله‌پور، وکیل حمید بقایی در این زمینه مدعی است: دادستان تهران ذیل درخواست او نوشته که بقایی باید در زندان بماند و خودکشی در اسلام حرام است.

احمدی‌نژاد و اطرافیانش در حمایت از بقایی اقدام به بست نشینی را که پیش از این نیز انجام داده بودند، تکرار کرده‌اند و از او به عنوان مظلوم یاد می‌کنند.

عزت‌الله ضرغامی از اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در این راستا احمدی نژاد را به صبر فراخوانده و در کانال تلگرامی خود نوشته است: از جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد، درخواست می‌کنم تا از جناب آقای حمید بقایی بخواهد، به اعتصاب غذای خود پایان دهد. او بجز ایشان، از کس دیگری تمکین نمی‌کند. این اقدام، در آستانه ۱۳ رجب برای فرزندان و خانواده محترم ایشان ضروری است و موجب خوشحالی همه خواهد شد. صبر و گذر زمان، موثرترین کلید برای باز شدن قفل‌هاست.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان