تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۷

آمادگی منطقه ۱۲ جهت میزبانی از شهروندان در روز طبیعت تهران‌گردی

شهردار منطقه ١٢ تهران از آمادگی فضاهای سبز شهری و امکانات رفاهی و عمومی این منطقه جهت میزبانی از شهروندان در روز طبیعت خبر داد.

رویداد۲۴-شهردار منطقه ١٢ تهران از آمادگی فضاهای سبز شهری و امکانات رفاهی و عمومی این منطقه جهت میزبانی از شهروندان در روز طبیعت خبر داد. پیمان حسین محسنی افزود: در آستانه فرارسیدن سیزدهم فروردین ماه (روز طبیعت) ، ٦١ بوستان سطح محدوده قلب تهران آماده میزبانی از شهروندان است.

وی افزود: امکانات رفاهی و عمومی فضای سبز اعم از بحث روشنایی، زمین‌های ورزشی و بازی کودکان ، سرویس‌های بهداشتی و ... برای استفاده خانواده‌ها در روز طبیعت آماده شده است.

محسنی با اشاره به اینکه کلیه عوامل مدیریت شهری در روز طبیعت در حالت آماده باش هستند تا خدمات بهینه به شهروندان ارائه شود،گفت: استقرار واحدهای آتش نشانی و اورژانس در بوستان‌های مهم سطح منطقه ١٢ ، توزیع کیسه‌های بازیافت و ارائه آموزش‌های مدیریت پسماند و فضای سبز و رهاسازی ماهی‌های قرمز در محل‌های مخصوص همچنین برپایی نماز جماعت از برنامه‌ها و فعالیت‌های مدیریت شهری در روز طبیعت است.

شهردار منطقه ۱۲ خواستار همکاری و مشارکت شهروندان با مدیریت شهری در زمینه حفظ و مراقبت از محیط زیست و فضاهای سبز شهری شد.

نظرات شما
پیشخوان